Hvor bliver Maren Jens Datter af ?? hun er født 14 november 1802 i Tystofte

Startet af svenn chr. trønning, 19 Sep 2023 - 16:48

Forrige emne - Næste emne

svenn chr. trønning

Jeg søger efter Maren Jens Datter døbt 14 november 1802 i Tjæreby Kirke som sidste datter af Husmand Jens Hansen og hustru Anne Mortensdatter der dør 16 sep 1818 i Tystofte, Tjæreby Sogn, Vester Flakkebjerg Herred, Sorø Amt.

Maren Jens Datter bliver konfirmeret 1817 i Tjæreby Kirke og derefter forsvinder hun for mig.

Jeg har søgt efter hende Afgangslister op til 1850 og efter døde op til 1850 i Tjæreby Sogn uden resultat.

Nogle der ved hvad der bliver af hende??


På forhånd tak for hjælpen.

Svenn Chr. Trønning

Hans Peter Christiansen

#1
Skud;

Sorø, Vester Flakkebjerg, Holsteinborg, Bisserup By, 1 hus, 40, FT-1850, C9209
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Jens Larsen     55     Gift          Daglejer, husfader     Eggeslevmagle, Sorø Amt 
Maren Jensdatter     47     Gift          Hans Hustru     Tjæreby Sogn, Sorø Amt 
Peter Jensen     14     Ugift          Deres barn     Her i Sognet 
Anders Hansen     46     Gift          Daglejer, husfader     Bårse, Præstø Amt 
Ane Jørgensdatter     46     Gift          Hans Hustru     Hyllested Sogn, Sorø Amt 
Karen Andersdatter     15     Ugift          Deres barn     Kvislemark Sogn, Sorø Amt 
Hans Andersen     12     Ugift          Deres barn     Her i Sognet 
--------
Sorø, Vester Flakkebjerg, Holsteinborg, Bisserup, egentlig Øster Flakkebjerg, et Hus, 45, FT-1860, C9054
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Jens Larsen     64     Gift     Dagleier. Husfader          Egitslevmagle, Sorø Amt 
Maren Jensdatter     58     Gift     hans Kone          Tjæreby, Sorø Amt 
Mvh HP

svenn chr. trønning

Til Hans Peter Christiansen.

Det ser ud til at være min.

Jeg vil nu se at finde deres ægteskab og se hvem forloverne er.

Men du skal have mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning