Jeg leder efter Johannes Nielsen militær og vielse

Startet af Kirsten Bøje Nielsen, 10 Aug 2023 - 18:11

Forrige emne - Næste emne

Kirsten Bøje Nielsen

Jeg søger hjælp til at finde

Jeg søger Johannes Nielsen født 30.november 1920 Stae, Vester Hassing Sogn, Kær H, Ålborg Amt
Johannes Nielsen fødsel nr 23:


Johannes far, Anders Peter Nielsen gift med Anine Madsine Andrea Madsen de bliver gift 20 november 1910 Vorup Kirke, Vorup sogn, Galten Herred, Randers Amt
deres vielse 20 november 1910 nr 17:



Johannes far Anders Peter Nielsen dør 18. marts 1925 i Stae, Vester Hassing Sogn
Anders Peter Nielsen død nr 5:



Johannes og hans 5 søskende flytter fra Nordjylland til Ans mark Grønbæk Sogn Viborg Amt. Her bliver Johannes konfirmeret d. 14 oktober 1934. Han er nr 21:


Jeg har Johannes i Ft 1930, hvor han bor med mor på Ans mark Grønbæk sogn Viborg Amt.


Johannes blev gift med Nicoletta Germaine de Rose, den 2. september 1946 på Flensburg Rådhus. Jeg har været i kontakt med Standesamt i Flensburg. De har skrevet tilbage at de har søgt i årene 1945 - 1948 og ikke fundet en vielse.
Nicoletta er født 16 august 1919 - Det forlyder i familien hun skulle stamme fra Belgien - Det Belgiske Konsulat har ledt efter hende og kunne ikke finde hende i Belgien.

Johannes og Nicoletta bosatte sig i Sverige i ca. 1948 er ikke sikker.

I 1951 får de deres første barn i Sverige
Jan Peter Johannes Nielsen f. 2. oktober 1951 Horndal, Avesta Kommune, Dalarna Amt, Sverige.
I Jan Peter Johannes Nielsen fødsel i Horndal Avesta Kommune står der at forældrene er gift 2. september 1946.

Jeg vil gerne finde ud af hvor Johannes Nielsen og Nicoletta er gift?

Johannes er død og begravet d. 12. januar 2007 i Horndal Kyrka Horndal Avesta Kommune, Dalarna Amt Sverige og Nicoletta død d. 12 januar 1989 begravet samme sted.


Det var en lang besked. Jeg glæder mig til at se hvad I finder ud af om Johannes og Nicoletta.

De bedste hilsner
Kirsten Bøje Nielsen