Indmeldelse i DIS-Danmark

Startet af Flemming Willum Petersen, 23 Aug 2011 - 09:56

Forrige emne - Næste emne

Flemming Willum Petersen

Hej allesammen

Først og fremmest ved jeg ikke om jeg har placeret denne post rigtigt, men jeg synes at dette forum passer bedst til mit spørgsmål. Egentlig burde det vel være placeret under foreningsforhold, men da jeg ikke har adgang til dette forum (endnu) håber jeg, at I kan bære over med mig.

Jeg skrev mit første indlæg på den gamle DIS-hjemmeside for snart 3 år siden, og har en rum tid gerne ville melde mig ind i DIS-Danmark, men aldrig fået gjort noget ved det. Nu har har jeg besluttet mig for at gøre noget ved det, men så vidt jeg kan se er det kun muligt at betale med en række betalingskort som jeg ikke ejer. Jeg har kun selv et MasterCard Debit, som ikke kan bruges.

Så mit spørgsmål går på om det er muligt, at på en eller anden måde få tilsendt et girokort hvis jeg melder mig ind? Og hvordan kan jeg melde mig ind uden at blive spurgt om betalingskort?

Mvh. Flemming Willum Petersen,
forhåbentligt fremtidigt medlem
Forsker pt. i slægten Jog fra det sydvestlige Lolland. Dertil søges altid oplysninger om glarmestre/rakkere på Lolland og Sjælland.


Flemming Willum Petersen

Forsker pt. i slægten Jog fra det sydvestlige Lolland. Dertil søges altid oplysninger om glarmestre/rakkere på Lolland og Sjælland.

Flemming Willum Petersen

Ved forsøg på indmeldelse via bestilling af girokort støder jeg på følgende meddelelse efter at have trykket OK til bestilling:

"We're sorry, but there seems to be an error...
Fejlen er blevet registreret som løbenr. 1314094815.320.391017915278.

Hvis du vil rapportere dette til Administration af site, så angiv venligst dette løbenr. i din besked"

Jeg ved ikke om min bestilling nu er blevet registreret, og om nogen kan svare mig på dette.
Det var da godt at jeg ikke kunne bruge mit betalingskort.
Jeg ved heller ikke om denne tråd nu bør flyttes til "Program- og Web-problemer"

Mvh. Flemming Willum Petersen
Forsker pt. i slægten Jog fra det sydvestlige Lolland. Dertil søges altid oplysninger om glarmestre/rakkere på Lolland og Sjælland.

Anne Mortensen

På dette link ses bestyrelsen.
http://www.slaegtogdata.dk/foreningen/bestyrelsen

Ved kasseren står Kontakt Knud.
Der vises  da en rubrik hvor du kan skrive til ham.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Arne Feldborg

Citat fra: Flemming Willum Petersen Dato 23 Aug 2011 - 12:22
Det var da godt at jeg ikke kunne bruge mit betalingskort.
Sådan vil jeg nu ikke formulere det. Betaling med Dankort eller lign. forløber normalvis glat og giver væsentligt mindre arbejde både for brugeren og for kassereren.

Men som Anne også skriver: Hvis du har haft problemer med betalingen, enten på den ene eller på den anden måde, så kontakt kassereren direkte. Han er alligevel den eneste der kan hjælpe dig med det problem.

Klik på "Kontakt" øverst til højre på siden og vælg punktet "Kontingent og betaling til DIS-Danmark".
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Flemming Willum Petersen


Endnu en gang tak til Anne, og også tak til dig Arne.

Jeg forventede naturligvis også, at det vil gå glattere med betalingskort -
det var vist bare et lille irriteret opstød fra mig over at det hele ikke gik så let som jeg håbede...

Men jeg kan jo prøve at bestille girokortet igen.
Under ingen omstændigheder kommer jeg i hvert fald til at betale for to medlemskaber,
og hvis det ikke virker anden gang må jeg jo prøve at kontakte kassereren.

Mvh. Flemming
Forsker pt. i slægten Jog fra det sydvestlige Lolland. Dertil søges altid oplysninger om glarmestre/rakkere på Lolland og Sjælland.

Flemming Willum Petersen

Hej igen

Bare se bort fra denne her tråd!

Jeg fandt ud af, ved at forsøge at betale med kort, at DIS-Danmark tager imod alle mulige forskellige former for kort, også mit!

Det skal DIS-Danmark have stor ros for, for det er meget få steder på nettet, at et så stort udvalg af betalingskort er muligt at bruge - ikke engang hos telefonselskaberne ser det så godt ud.

Så tak
hilsen Jeres nyeste medlem
Flemming Willum Petersen
Forsker pt. i slægten Jog fra det sydvestlige Lolland. Dertil søges altid oplysninger om glarmestre/rakkere på Lolland og Sjælland.

Kathe Rasmussen

Hi; husk at skifte Din profil til Medlem.

mvh
Kathe

Flemming Willum Petersen

Tak Kathe,

Jeg tror dog at det er sket automatisk.
Forsker pt. i slægten Jog fra det sydvestlige Lolland. Dertil søges altid oplysninger om glarmestre/rakkere på Lolland og Sjælland.