Navneregister til skifteprotokollen for Fredericia Byfoged til ca 1901 ???

Startet af Karen Riis Jensen, 14 Feb 2023 - 20:23

Forrige emne - Næste emne

Karen Riis Jensen

HJÆLP søges til at finde link til navneregister til skifteprotokollen for Fredericia Byfoged frem til 1901  men meget gerne længere;  kan finde et link til nævnte navneregister, men så vidt jeg kan se, slutter det i 1864.

Vi prøver at finde enken An(n)e Johanne Nielsen i Fredericia;  hendes mand døde i 1885 i Herslev, og hun menes at være flyttet til Fredericia efter at have solgt husmandsstedet i Herslev i 1889.  Hun blev født i Vejly sogn ved Fredericia i 1824.   

Håber, nogen kan hælpe !

Mvh
Karen


Karen Riis Jensen

God aften Kurt og tak for din interesse;  jeg er med på, hvor jeg skal finde navneregistret til skifteprotokollen for Fredericia Byfoged - den står i Daisy til at dække op til 1899, men den sidste del er så åbenbart ikke skannet endnu. xxx

Og så lige en rettelse:  Ane Johanne Nielsdatter eller Nielsen, gift Christensen, blev født i Vejlby sogn ved Fredericia, Elbo herred, Vejle amt.

Mvh
Karen


Karen Riis Jensen

God formiddag Kurt

Som sagt er jeg helt med på, hvad der findes på nettet af navneregistre til skifteprotokollerne fra Fredericia Byfoged., men endnu en gang tak for din interesse.

Mvh
Karen