oplysninger på min faster

Startet af Anne Pedersen, 26 Mar 2022 - 18:32

Forrige emne - Næste emne

Anne Pedersen

kan nogle hjælpe mig med at finde ud af hvad min faster nøjagtig hed , og hvor hun er døbt og konfirmeret

hun hed Keth ( amalie/elise ? ) nielsen født 14/6-1930 Bregninge holbæk amt død 18/6-1996 svebølle

under hendes fødsel er der ikke noget navn på hende, som om hun var dødfødt , men det passer nu ikke .

ft 1930 står der de 1/11-1930 er flytte fra Bregninge til strandhusene , Egebjerg ods herred men der er heller ikke noget navn på hende andet end pige

Forældrene er :

Laurits Nielsen født 23/2-1899 Egebjerg død 30/6-1958 kollekolle , vig , odsherred  og Astrid Mathilda Nielsen født 14/3-1905 i Sverige , død 17/11-1981 Nakskov

Håber nogle kan hjælpe

Mette R Francke

Hei

Myheritage


Navn   Keth Elise Amalie Nielsen
Kjønn   Kvinne
Født   14. juni 1930
  Bjergsted Holbæk
Bosted   5. nov 1940
  Asnæs, Ods, Holbæk, Denmark
Alder   10
Far   Laurits Nielsen
Mor   Astrid Matilde Nielsen
Søsken   Svea Marie Nielsen
Anna Loise Nielsen
Jens Frede Nielsen
Knud Karlo Nielsen
Kaj Egon Nielsen
Mette R Francke

Anne Pedersen

Hej Mette

Mange tak , men hvor er hun konfirmeret ? det kan jeg bare ikke finde

Gitte Johansen

#3
Hun står her, og bliver nok konfirmeret der i 1944.Hedder kun Keth. 1. oktober 1944 er der konfirmander.

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=148158#148158,24472877
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Anne Pedersen

Hej Gitte

Ja den har jeg godt nok overset , nok fordi der kun stod Keth , men det er lidt svært at finde ud af om hun egentlig havde de andre navne os Amalie og Elise .

Men mange tak for hjælpen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Anne Pedersen

Hej Gitte

Ja det er rigtig, det glemte jeg lige og skrive til dig, for jeg havde set deres vielse . Det har været svært at finde hoved og hale i min farmor og farfars bosteder, for de har boet rigtig mange steder , hvad jeg kan se på mine farbrødre og fastre