Skyttehuset, Silkenborghus, hvor ligger det?Kan han være far til Anne Margrethe?

Startet af charlotte w vestergaard, 08 Feb 2022 - 09:01

Forrige emne - Næste emne

Helle Johanne Landberg

Datteren Marens dåb 22. november 1778 i Ringe https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?epid=22716441#474785,84792246 Anders død burde kunne findes herefter, men jeg synes ikke, at jeg kan finde den.

Mvh
Helle

Britta Hansen

Væver Anders Nielsen, Ringe, skifte pr. 1. juli 1781 Lammehave gods, Skifteprotokol 1776-1788 har fire børn og ingen Ane Margrethe.
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

charlotte w vestergaard

Så må jeg lede videre  :) Tak for al jeres hjælp, der er noget at arbejde med nu. Jeg er blevet syg, har det faktisk ret skidt, så er nødt til at holde sengen et par dage tror jeg. Så må jeg igang igen. Jeg er meget taknemmelig for al det arbejde I lægger i for at hjælpe andre, og håber jeg en dag kan blive så god at jeg kan give noget hjælp tilbage herinde.
Mvh Charlotte

Helle Johanne Landberg

Velbekomme. Vi kan også godt afskrive Michels datter Anne Magrethe døbt i Ryslinge 1766. Hun kan genfindes i senere folketællinger i Brahetrolleborg, som Anne Magrethe Michelsdatter. Der er nok ikke andet for end at tage alle sognene i Svendborg Amt et for et. Et eller andet sted må hun jo gemme sig.

Rigtig god bedring!

Mvh
Helle