Har mormonernes hjemmeside skiftet til nyt udseende ?

Startet af Carsten Friis Fischer, 01 Okt 2021 - 18:56

Forrige emne - Næste emne

Carsten Friis Fischer

Har mormonernes hjemmeside skiftet til nyt udseende ?

mvh

Carsten Fischer

Bente Wanning

Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Carsten Friis Fischer


Carsten Friis Fischer

Men ca. hver 2. gang kommer der denne tekst frem "Ups, noget gik galt. Opdater siden". Og afkrydsningsfelterne som på den gamle opsætning med korrekt stavelse, er der jo heller ikke mere.
Måske det bare er mig som skal lærer den nye opsætning bedre at kende ?

mvh

Carsten Fischer

Hans Chr. Baagøe

Hvis du vælger muligheden for at vælge "Præcis søgning", kommer de gamle muligheder som punkter på en ny linje for hver af de valgte begivenheder og slægtsforhold.

Der er nogle funktioner, der skal have et par ekstra klik med musen.

Hos mig er det oftest efter en længere pause, at meldingen "Ups, noget gik galt. Opdater siden" kommer, når der laves en ny søgning. Siden opdateres som regel automatisk, hvilket den også gjorde i den gamle udgave, hvor det altid var den gamle søgning, der blev gentaget. I den nye udgave beholder den oftest de nye oplysninger, så der kun skal trykkes søg en gang mere.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Carsten Friis Fischer

1000 tak for svaret.

Men ! Syntes stadigvæk at det ikke er tilfredsstillende. Eller så er det fordi man syntes at den gamle side var mere overskuelig ?

Men når jeg går ind på siden "Denmark Church Records 1484-1941" nærmer vi os noget som ser OK nok ud. Men igen kommer dette frem med "Ups, noget gik galt".

Måske startvanskeligheder fra udbyders side af ?

mvh

Carsten Fischer

Inger Sørensen

Jeg synes, den nye side er meget mærkelig ☹️☹️

Og den starter fint på dansk - og er så lige pludselig på engelsk.

En opdatering burde i mine øjne være til det bedre - og det synes jeg bestemt ikke, den opdatering er.

Jeg opgav totalt at bruge den i går - øv øv

Mvh Inger Sørensen

Sebastian Bruun

Prøv evt. at slette cookies i jeres browser.

Indholdet af cookien kan referere til den gamle sidestruktur og dermed går det let i hat-og-briller.