Tove Emilie Molsing født 02.03.1945 Rigshospitalet...

Startet af Grethe Læsø Jensen, 29 Aug 2021 - 10:52

Forrige emne - Næste emne

Grethe Læsø Jensen

God formiddag
Tove Emilie blev født i 1945 på Rigshospitalet jeg søger oplysninger om hende da hun tilsyneladende bliver gift med Roman Andreas Molsing efter at han har mistet sin 1. kone Margrethe Karen Sofie Licht født i 1911 i Vigersted død i 1962 og begravet i Vigersted kirkegård.
Men jeg kan ikke finde deres bryllup. Aner fortæller at de fik 3 børn sammen.! Men hvor og hvem.?  Roman døde i 1987 og blev ligeledes begravet i Vigersted kirkegård.
Nogle oplysninger siger at Tove Emilie derefter ( 1987 ) gifter sig med Romans søn Leif Vagn Licht Molsing som blev født i 1938 i Benløse , Ringsted. Tove døde i 2008, og er begravet i Vigested kirkegård.
Jeg har ledt og ledt men kommer ingen vegne med 'hende'.
I håb om hjælp fra jer
Venlig hilsen  Grethe Læsø Jensen

Christian Nielsen

#1
hej

I Rigshospitalets KB har jeg ikke fundet Tove Emilie ??

men i www.aneguf.dk kan jeg se at Tove Emilie Molsing dør på adressen Østrupvej 17, Østrup, 4350 Ugerløse

og i Tingbøgerne får Tove Johansen og Leif Molsing skøde på denne ejendom i 1994
https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=44059#44059,7831105

Johansen må være Tove's pigenavn ?

og så er det usandsynligt at hun har været gift med Roman

en af disse aviser kunne måske give yderligere oplysninger (skal ses på biblioteket)
https://www2.statsbiblioteket.dk/mediestream/avis/search/leif%20molsing%20tove%20johansen

mvh
Christian Nielsen

Bente Wanning

Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -


Grethe Læsø Jensen

Jeg håber stadig at nogen kan hjælpe mig at finde en vielse eller lign om Tove Emilie Johansen.

Til
Christian Nielsen og

Bente Wanning Møller Poulsen


Christian Nielsen

hej Grethe

har du fundet Tove's fødsel i KB

og hed hun Johansen som pigenavn

???

mvh
Christian Nielsen

Grethe Læsø Jensen

Hej Christian Nielsen.
Nej det har jeg ikke, men sidder lige nu og søger, dog uden resultat.
Jeg har haft fat i Vigersted Sogn, Undløse og Uggerløse som ikke har data i 1900, Holbæk og Ringsted , Benløse.
Det er simpelthen svært. Ja jeg tror hun hed Johansen.
V.h.  og Tak Grethe