Søger mine halvsøskende Vivi og Peter, Frederiksberg/København 1942 og 1944

Startet af Kofoed, 09 Aug 2021 - 14:43

Forrige emne - Næste emne

Kofoed

Jeg søger mine halvsøskende Vivi og Peter født på Frederiksberg eller København i hhv. 1942 og 1944. Moderen er Alice Edel Hansen, født xxxxx, Frederiksberg, Mariendals Sogn. Vores far hedder Kaj Peter Kofoed, født den xxxx, Vedslet Sogn, Voer, Skanderborg. {vielsesdata slettet}. Vivi og Peter er formentlig født med efternavnet Kofoed.
Oplysninger om vores far er også velkomne.
Ved eventuelle personfølsomme informationer af nyere dato kan kommunikation ske til e-mail: sorenlar@post6.tele.dk

PFT Søren Larsen Kofoed

{Fødselsdata og vielse slettet jfr. reglerne}

Kofoed

Alice Edel og Kaj Peter Kofoed boede i 1945 på Holger Danskes Vej 21, Fredriksberg.
Søren

Bjørn Marcher

Hej Søren,


du skal lige være opmærksom på reglerne omkring (muligvis) nulevende personer ... se Katrines indlæg som er "klistret" i toppen af listen over indlæg. De er en konsekvens af GDPR regler om persondata...... så en lovgivning vi er nødt til at overholde.

Med de oplysninger du har på børnene, bør du kunne finde deres fødsler i kirkebogen.
Med præcise fødselsdata kan du få oplysninger om dem via adresseoplysning på borger.dk.  Det koster ca 80 kr (per person), men så får du sidst kendte adresse (og dødsdato, hvis de er afdøde). De skal have levet i ca 1968, så de er kommet med i CPR-registret.

Alternativt er der flere grupper på Facebook, hvor man kan efterlyse nulevende personer.

God jagt på dine søskende !

mvh Bjørn
Bjørn Marcher
2670 Greve
www.bearfields.dk
Medlem af DIS-Danmark

Kofoed

Hej Bjørn
Tak for informationer og tips. Dem vil jeg efterprøve.

mvh Søren