Hjælp fra Aarhuus Stiftstidende

Startet af Jørgen Staal Frøslund-Jensen, 09 Aug 2021 - 14:22

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Hej, jeg håber en af jer holder Aarhuus Stiftstidende og kan slå op i avisens udgaver fra december/januar 1995/96.

Det drejer sig om Frits Regner Jensen fra Løgten, som døde den 11 december 1995. Han blev 80 år gammel.

Jeg ved, at der på et tidspunkt omkring dødsfaldet var dels annonce dels en længere nekrolog i Stiften. Jeg håber på hjælp
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Gitte Johansen

Du får den a 2 gange. Hvis den skal være større, kan du sende mail.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

#3
80 år, og ham har jeg handlet med mange gange. Boede i Vorre ved Løgten i 1970-1975.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Kære Gitte

Tusind tak for hjælpen, det var faktisk også dig, jeg havde i tankerne, da jeg skrev min forespørgsel. Interessant, at du handlede i butikken i Løgten og kendte min farbror Regner (det navn brugte vi, selvom jeg mener, han selv brugte navnet Frits)

Gitte, er udklippet med billede også fra Stiften? Har du også datoerne for avis noterne?

Venlig hilsen
Jørgen
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Gitte Johansen

Nej, den er fra Jyllands-Posten

Foto 19. september 1995

Den anden 17. december 1995


Så fandt jeg da en mere i Stiften.

19. september 1995
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Lige om hjørnet arbejdede jeg ved Carlsen Byggemarked i isenkramafdelingen. Overfor lå pølsevognen :) Pølsemanden havde altid musik på kæmpestore bånd, og når de skulle udskiftes, købte vi dem meget billigt. Har dem stadigvæk.

Eskild fra Svendborg med Kai Løvring går igen på disse bånd.


https://arkiv.dk/vis/2780726
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Kære Gitte

Tusind tak for den store hjælp, du altid er parat til at yde. Jeg har noteret mig din mailadresse

De venligste hilsner
Jørgen

Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Hej Gitte

I 1975 udvidede Frits Jensen forretningen på Grenåvej 760 og overdrog den samtidig til sin søn Erik Staal Jensen (Jeg hedder også Staal som mellemnavn).

Kan jeg lokke dig til at se, om der skulle være en notits om denne forretningsoverdragelse. Erik har tit talt om sine unge dage, da han turnerede med sit eget lille band.

På forhånd tak, Gitte
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Gitte Johansen

Desværre, det kan jeg ikke finde. Jeg har til gengæld fundet 1997, En epoke er slut.

Men den kan jeg ikke sætte ind her. Er alt for stor. Så hvis du er interesseret, send mig din mal  på min mail.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com