Hvor og hvornår døde Ulla hoberg f. Berg 24.09.1908 Tårnby

Startet af Linda Hansen, 03 Apr 2016 - 10:30

Forrige emne - Næste emne

Linda Hansen

Hej
Jeg søger oplysninger om Ulla Berg gift Hoberg. Blev hun gift med Carl Laurentius hansen?  Hvornår blev hun skilt fra Hother Færdig/Hoberg

Mvh Linda

Linda Hansen

Hej
Bør nok fortælle at jeg sidst har fundet hende i kbh amt trinitatis sogn ops 249 1947-1950 der er hun fraskilt. Det ser ud som om hun bor i Vanløse


Linda

Heidi Ilsoee

Måske Kim, Jan og Jens Hoberg ved, hvad der blev af deres farmor:

Ulla Berg f. 24 september 1908

Ulla Berg blev født 24 september 1908 i Tårnby, København. Hun var datter af Charles Kristian Nikolai Berg og Caroline Christine Hansen. Ulla Berg blev døbt 13 oktober 1908 i Tårnby, København. Hun blev døbt 5 september 1909 i Tårnby, København.2 Ulla blev gift 6 maj 1933 i Kastrup Rådhus, Amager Landevej 76, Kastrup, København, med Hother Thorvald Aninus Færdig, søn af Hans Christoffer Anders Færdig og Anna Jørgine Christine Rømer.

Barn af Ulla Berg og Hother Thorvald Aninus Færdig
◦Hother Heinrich Hoberg+ f. 1 Jun 1935, d. 2010

Hother Heinrich Hoberg, f. 1 juni 1935, d. 2010

Hother Heinrich Hoberg blev født 1 juni 1935 i Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, Frederiksberg, København. Han var søn af Hother Thorvald Aninus Færdig og Ulla Berg. Hother Heinrich Hoberg blev døbt 24 november 1935 i Kastrup, København, bevidnet af Aage Marius Senius Peter Færdig og Hans Anton Valdemar Færdig.2 Hans navn blev officielt ændret til Heinrich Hoberg den 26 november 1974. Hans navn blev officielt ændret til Hother Heinrich Berg den 30 juli 1982. Hother Heinrich Hoberg døde i 2010.

Børn af Hother Heinrich Hoberg og Inga Betty Kristensen
◦Kim Brian Hoberg+
◦Jan Jørgen Hoberg Olesen+
◦Jens Jørgen Hoberg

http://www.myerichsen.net/p472.html


Linda Hansen

HEJ Heidi
Jeg har selv fundet overstående men Ulla og Hoter blev skilt og Ulla fik 2 piger med min oldefar som blev bortadopterede ved  fødslen. Efter der kan jeg ikke finde hende.

Mvh Linda


Linda Hansen

Jeg kan stadig ikke finde Ulla Hoberg, efter hun fødte sin datter i trinitatis sogn  (vanløse) er der nogen der kan hjælpe med at finde hendes dødsdag? Efterkommere af Ulla Hoberg er ikke interesseret i kontakt på nogen måde.

Pft

Bjarne Savkov

Ulla Berg døde 1953 i Helsingør.

"1953, 20. april Helsingør, Sct. Oali Sogn, Gurrevej 40, opg. 5A [døde], 1953, 25. april Helsingør Kirkegaard [begravet], Ulla Nielsen f. Berg, Frue, Gurrevej 40, opg. 5a, her, født i Taarnby Sogn den 24, september 1908, datter af politibetjent Charles Christian Nikolaj Berg og hustru Christine Karoline Hansen. Gift med specialarbejder Laurits Nielsen. 44 aar.
Pastor Kragh-Schwarz.
Attest fra Helsingør skifteret af 22-4-53.
(Kilde: KB Sct. Olai Sogn, Lynge-Kronborg Herred 1946-1953, D (KM), side 293 - AO-opslag 295)"
Venlig hilsen
Bjarne Savkov
medl.nr. 4454
www.savkov.dk

Bjarne Savkov

Kan ikke se hende på opslag 249 i Trinitatis sogn 1947-1950. Har du skrevet forkert eller?
Venlig hilsen
Bjarne Savkov
medl.nr. 4454
www.savkov.dk

ericmelsby

Hej Bjarne
Jeg blander mig lige lidt :

Ulla er død :

Detailoplysninger om afdøde
FornavnULL
EfternavnNIELSEN
PigenavnBERG
KønKvinde
Sidste bopælHelsingør
Fødselsdag24. sep 1908
Dødsdag20. apr 1953
Død i en alder af44 år
CivilstandIkke oplyst (75 års restriktion)
Død hvorHelsingør
DødsårsagIkke oplyst (75 års restriktion)
DødsattestIkke oplyst (75 års restriktion)

Helsingør Domkirkes Sogn (1946 D - 1953 D) [ SA 295.22 ] [ Opslag.nr ]

Mvh
eric melsby

Bjarne Savkov

Venlig hilsen
Bjarne Savkov
medl.nr. 4454
www.savkov.dk