dåb Marstal 1803

Startet af Annie Rasmussen, 13 Sep 2020 - 10:22

Forrige emne - Næste emne

Annie Rasmussen

Håber I dygtige personer kan hjælpe mig. Nu har jeg været igennem Marstal kirkebog flere gange det drejer sig om Karen skulle være døbt 1803 i Marstalt far Thor Thorsen mor Magdalen Elisabeth. Hun er konfirmeret i Nakskov 1817 her står kun hun er 14 1/2 år.
M.v.h.
Annie

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Ejgil Hedegård Pedersen

   Hej Anie!
   Da Karen blev konfirmeret i Nakskov som 14 årig er hendes far møller i Nakskov
 
   Venlig hilsen     Ejgil.

Ejgil Hedegård Pedersen


   Hej Annie!
   Thor Thorsen dør d. 26 maj 1822  57 år, han var møller i Nakskov.

   Venlig hilsen    Ejgil.


Annie Rasmussen

Hej Ejgil
Det er pænt af dig men jeg har alt om familien bortset fra dåben af Ane Kirstine det er kun den jeg søger . så stop med at finde mere det er spild af tid. Hjælp en anden.

Med venlig hilsen Annie


Gitte Johansen

Hvad mener du med at du søger Ane Kirstine. Jeg har fundet Karen, som du spurgte om først???
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Annie Rasmussen

jeg har svarret dig og sagt tusind tak for hjælpen vedr. Karen. Da du er hurtig og dygtig til at finde rundt i kirkebøgerne. der er kun et barn jeg mangler dåben på og det er Ane jeg skrev om Kunne jo også slå en ny søgning op det tror jeg jeg gør. Ane dør 1872 i Nysted.

Endnu en stor tak for hjælpen.

Annie

Ejgil Hedegård Pedersen

   Hej Annie!
   Du søger om hjælp til at finde Karen, men det er Ane Kirstine du skal have fat i,
   det er at skifte heste i vadestedet, så han vi ikke hjælpe dig, vi ved jo ikke hvor vi har dig.

   Hilsen      Ejgil