hvordan og hvad?

Startet af Inge Bigum, 01 Jul 2011 - 15:11

Forrige emne - Næste emne

Inge Bigum

Se mit indlæg     Maribo amt, Østofte 1861  Inge Bigum.

Hvordan er det lille hovede kommet i ikonet helt ude til venstre, og hvad betyder det?

Der var et svar til mig, men det er der ikke mere. Hvorfor?

Dette bare for at forstå, om det er mig, der har bevirket ændringerne.

Venlig hilsen
Inge Bigum
Inge Bigum
Medlem af DIS og
Roskildeegnens Slægtsforskerforening

Anne Mortensen

Her er linket til det indlæg du nævner
http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,16330.0.html
------------------------

Jeg ser ikke noget hoved eller et svar.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Inge Bigum

Jo, der var et svar til mig, skrevet af Birgitte kl. 10,59, og det er det, der er væk. Jeg har det i min mail boks fra min private mail.
Og det lille hovede er ude til venstre. Hvis du ser til venstre for rubrikken "Overskrift", så er der to kolonner. En med noget der ligner to stk brevpapir, og et med et stk. brevpapir. Og det er i dette, der er kommet et lille ansigt/hovede.
Venlig hilsen
Inge
Inge Bigum
Medlem af DIS og
Roskildeegnens Slægtsforskerforening

Bente Aaris

Mvh
Bente Aaris
Godset♥ MOSS
https://aaris.webtrees.net

Inge Bigum

Tak, Bente, nu kunne jeg se det
VH Inge
Inge Bigum
Medlem af DIS og
Roskildeegnens Slægtsforskerforening

Peter Bøjesen Jensen

Hej Inge.

Andre kan ikke se det samme hoved, som du. Det er nemlig er personlig markering, som fortæller dig, at det er en tråd, du har et indlæg i.

Kan ikke huske, hvor jeg engang så forklaringen, og kan desværre ikke finde det nu, så jeg kan henvise til det.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Peter Bøjesen Jensen

Og lige, som jeg havde afsendt mit indlæg, kunne jeg jo se, hvor det var.

Når du står f.eks. i oversigten over indlæg i dette forum, så kør helt ned i bunden af siden, der står forklaringen på nogle af symbolerne :)
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Inge Bigum

Hej Peter

Det var dog godt at finde ud af det. Tak skal du have. Nu kan jeg jo godt se det. Det er dejligt med en forklaring

Mange hilsner
Inge
Inge Bigum
Medlem af DIS og
Roskildeegnens Slægtsforskerforening

Egon Hansen

ER der også en fornuftig forklaring på hvorfor mine svar på indlæg "forsvinder" og ikke kan findes igen når jeg trykker på send ?
Sidst her i aften, da jeg havde skrevet et længere svar i tråden Lart og Margrethe. Der kom en rød besked om at dewr var kommet en indlæg medens jeg havde skrevet, som jeg burde se inden jeg sendte min mail.
og da jeg havde set den besked var mit indlæg forsvundet!
bare rolig, jeg har skrevet et nyt,men noget kortere!
Mvh Egon Hansen

Anne Mortensen

Hej Egon

Svar medens man skriver/sender kan du afvælge under Profil.
Dette har jeg gjort næsten fra start.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Peter Bøjesen Jensen

Hej Egon

Hvis du "går ud" af svar funktionen, for at læse det indlæg som er kommet i mellemtiden, vil det du har skrevet forsvinde.

Hvis du bare kører ned med rullebaren ude til højre, kan du se det nye svar og din tekst burde så ikke forsvinde.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Egon Hansen

Tak for hjælpen.men det var da jeg havde trykket på send at bemærkningen om et indkommet svar kom frem, og så var mit brev væk!
Havde været enden jeg sendte ville jeg selvfølgelig kunne rulle ned og se om dewr var noget jeg burde have med inden jeg sendte.
Det med at fravælge under profil forstår jeg ikke helt, jeg er jo en gammel folkepensionist som ikke har prøvet at bruge computer før nu.
Det ville være dejligt om man kunne gemme undervejs,det er jo somme tider man kommer i tanke om noget som burde med i et indlæg, men så først skal findes frem!

Mvh Egon Hansen

Anne Mortensen

Hej Egon

Det har ikke noget med at være eller ikke være pensionist - her betyder alder vist intet  ;)

Gå op i den brune linie
tryk på Profil
under
trykker du på Udseende og Layout indstillinger
sætter et "hak" i Advar ikke om nye svar, der er skrevet mens jeg selv svarer.
derefter tryk på Gem profil
------------------------
Jeg var selv ude for besynderlige oplevelser derfor har jeg sat mit "hak" og det virker.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Egon Hansen

Hej Anne.
Nå sådan! Tak. nu håber jeg det virker!
Mvh Egon