Søger børn efter Einar Kristian Voigt Larsen og Ellen, født Rasmussen.

Startet af Erik Rødsgaard Jensen, 08 Jul 2020 - 22:05

Forrige emne - Næste emne

Erik Rødsgaard Jensen

Jeg har forgæves ledt efter børn til ægteparret Einar Kristian Voigt Larsen, født 20. november 1902 på den Kgl. Fødselsstiftelse i København samt Ellen Rasmine Kirstine, født Rasmussen, den 6. marts 1906 i Sokkelund sogn, København. De bliver gift 3. august 1926 i Kristkirken i København.

Iflg. oplysninger jeg har fundet på Ancestry, skulle de bl.a. få en datter, Lissi Voight i 1931, men jeg kan jo have overset hende. Dog har jeg ikke fundet efterkommere til ægteparret. Voigt kan også være skrevet som Voight i kirkebogen.

Håber der er en der kan hjælpe - og hvis ja, så hvordan du har fundet frem til oplysningen.

På forhånd tak.
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen

Britta Hansen

Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Erik Rødsgaard Jensen

Tusind tak. Kan se at jeg har forkert stavemåde på datteren og fødselsår er også forkert. Nu kan jeg søge videre.
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen


Erik Rødsgaard Jensen

Hej Mette. Tak for info. Jeg kan se at opslaget, at Einar har befundet sig på Harrestrup alle 24 i Valby omkring det tidspunkt, hvor datteren Lizzie Voigt-Larsen bliver født. Men enten har jeg stirret mig blind eller også undrer det mig, at jeg så ikke kan finde hende i Valby sogn. Det er Lizzies liv jeg gerne vil følge fremover. Er godt klar over, at jeg nok støder ind i nulevende personer, og disse kan så ikke nævnes her. Men hvis du kan hjælpe mig lidt videre vil jeg være taknemmelig. Tusind tak for hjælpen.
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen


Gitte Johansen

Født på Rigshospitalet. Konfirmeret i Valby.(opslag 192)

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Erik Rødsgaard Jensen

Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen