Olga Johanna Martintytar Koivisto

Startet af Inge Nielsen, 08 Apr 2017 - 15:51

Forrige emne - Næste emne

Inge Nielsen

Jeg søger oplysning om Olga Johanna Martintytar Koivisto, jeg har hende sidst i en folketælling Skanderborg,Voer,Østbirk i 1921 op. 19.
Herefter kan jeg ikke finde hende. Hun er født 17 juni 1882 i Finland. Hun har opholdt sig forskellige steder på Fyn. Hun arbejdede forskellige steder på gårde på Fyn.
m.v.h. Inge

Laila Olsen

Prøv at søge på hendes fornavne alene i FT. Jeg har erfaring for, at tællingskommissæren havde problemer med de finske navne, som næsten kan blive til hvad.som.helst. Pigen har sikkert talt ringe dansk og tællingskommissæren har nok hørt det som noget helt andet.
Hilsen Laila

Gl. Maribo amt, Gl. Ramsø herred, Gl. Slet herred, Gl. Præstø amt, Gl. Thisted amt og Kronobergs Len i Sverige samt Bergen i Norge og Oulu og Kajani len i Finland.
Bosat 3300

Britta Hansen

Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Inge Nielsen

Hej Ja jeg har prøvet at søge på fornavn, men desværre uden held.  :(
Hilsen Inge

Inge Nielsen

Jeg har også set på linket fra tidligere. Men ikke fundet noget nyt. Jeg leder videre.  :)
Hilsen Inge

Birthe Trædholm

Hej Inge Nielsen og Britta Hansen
Er der nyt om Olga Johanne Martintytär Koivisto, jeg er interesseret fordi min ane Karen Marie Christine Sørensen og hendes mand Jørgen Martinus Jørgensen havde 2 af Olgas piger i pleje, Selma og Inger, jeg håber billedet af dem pryder din slægtsbog Inge.
Venlig hilsen
Birthe Trædholm
5591 Gelsted
Ps Jeg ved godt at der er gået over 120 dage, men vil alligevel gerne høre nyt