Hvordan finder man afdøde Mormoner fra 1880

Startet af Hans Vesterholm, 21 Feb 2020 - 13:39

Forrige emne - Næste emne

Hans Vesterholm

Hej derud, hvordan finder Mormoner registering af døde fra 1880 er i Maribo amt, med venlig hilsen Hans Vesterholm

Inger Sørensen

Hej Hans

Det finder du på Familysearch.org

Vælg Search og så Records. Indtast navn og evt under død det tidsinterval du vil søge i. Under Country skriver du Denmark og under State of Provins skriver du Maribo

Mvh Inger Sørensen

Hans Vesterholm

tak Inger det må jeg prøve, hav en god dag,mvh. Hans

Inger Toudal

Hvis de dør i Danmark, bør de kunne findes i kirkebogen for det sogn, hvor de dør eller bliver begravet.

FamilySearch er et godt bud.

Måske kan du finde dem i Ancestry: https://slaegt.dk/nyheder/nu-sogbare-danske-kirkeboger-fra-ancestry/

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal

Niels Just Rasmussen

Desværre ser det ud til at alle arkiverne endnu kun findes på mikrofilm og er ikke online.

Church of Jesus Christ of Latter-day Saints. Danish Mission. Record of members, 1850-1948.
"The Record of members includes baptisms, confirmations, blessings of children, priesthood ordinations, minutes of meetings, emigrations, deaths, excommunications, and other miscellaneous information. The Copenhagen (København) Conference included these branches: Copenhagen (København), Arnager, Bornholm, Helsingør, Slagelse, Ordrup, Fredensborg, Falster, Lolland, Sjælland, Algestrup, Frederickssund, Ishøj, Ledøje, Branderslev, Løve, Næstved, Roholte, Rønne, Toreby, Torslunde, Vordingborg, Christianshavn, and Nørrebro."
Kilde: https://www.familysearch.org/search/catalog/523533?availability=Family%20History%20Library

Kaja Voldbæk

Hr I prøvet ancestry.com og derunder søg på "Find en Grav" - jeg har brugt det mange gange med held, hilsen, Kaja

Hans Vesterholm


Helle Jespersen

Hvis du er på FB så kan du prøve at slå det op i en af grupperne der.
Der er i hvert fald to i de grupper på FB som jeg ved er Mormoner, ved at rette en pæn forespørgsel til dem, kan du være heldig, at de vil slå vedkommende op i deres kirke for dig.

Når de kun er på microkort, kan de kun ses i mormonerne kirke/centre
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.