flodin louis larsen

Startet af Bente Olsen, 19 Jun 2011 - 13:04

Forrige emne - Næste emne

Bente Olsen

hej

kan nogen hjælpe mig med at finde flodin louis larsen født omkring ca 1920 ( det siges muligvis hillerød eller helsingør ) han skulle kun have være navne givet ved fødslen og blevet døbt omkring 8 års alderen

han var gift med asta jespersen som var født den 10 august 1918 på vestfyn

flodin louis larsen og hustru boede i frederica til deres død .

flodin louis larsen døde marts/ april 1985 i frederica ( bisat fra christians kirken )

asta jespersen døde sidste år hun blev 92 år

men ved en fejl er deres dåbsatteste smidt ud så jeg kan ikke få disse oplysninger.
håber at nogen kan hjælpe mig med dette

mvh bente


Hans Poulsen



Hej Bente

Dødsannoncerne i avisen umiddelbart efter de to dødsfald kan muligvis hjælpe dig på vej. Disse dødsannoncer er der medforskere, der formår at få frem på pc'en, så prøv at se tiden an et par dage.

Hvem averterede dødsfaldene? Ægteparrets eventuelle børn?

Telefonbøger og vejvisere fra Fredericia kan måske ogås være dig til hjælp.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Bente Olsen

de havde ingen børn min svigerinde havde ikke tænkt på at gemme disse ting da der skulle rydtes op og nu vil hun gerne vide hvem flodins aner er og så har hun ingen ting heller ikke efter asta jespersen

og hun har bedt om min hjælp til at løse problemet eller disse da hun ikke har prøvet dette før og man skal jo helst kunne hjælpe hinanden som slægt forsker og som mennesker.

bente

Flemming A. Aasklint

Mvh.
Flemming Aasklint
4500  Nykøbing Sjælland

Bente Olsen

hej

jeg ved det ikke .men har noteret dine adr. ned

bente

Hans Poulsen



Hej Bente

"flodin louis larsen døde marts/ april 1985 i frederica ( bisat fra christians kirken )

asta jespersen døde sidste år hun blev 92 år"

Måske blev ægteparrets urner nedsat i fællesgrav uden gravstene, og så er der ikke meget at gå efter.

En eller anden må have taget sig af Astas bisættelse i 2010, men var ægteparret helt uden pårørende, var det måske kommunen.

Er det ikke muligt for dig at spørge i Christianskirken i Fredericia, hvorfra Flodin blev bisat i 1985. om også Asta blev bisat fra samme kirke?

Spørgsmålet må være:

Hvem forestod bisættelsen?

Her er et link til Christianskirkens hjemmeside:

http://www.christianskirken-fredericia.dk/

Venlig hilsen
Hans

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Bente Olsen

hej hans

som sagt det var min svigerindes mor der sørgede for asta´s bisættelse . det er også mere flodin vi er intresseret i det var jo asta der sørgede for den .

men jeg har kontakter kordegnen i christians kirken i frederica så lad os håbe at han vil hjælpe.

mvh bente