Færden samt dødsdato for Søren Rasmussen Bang

Startet af Annelise Kandelsdorff, 24 Okt 2019 - 11:58

Forrige emne - Næste emne

Annelise Kandelsdorff

Søren Rasmussen Bang blev født 21.12 1736 i Randers, Støvring Herred. Den 06. juni 1776 gifter han sig med Charlotte Sophia Kandelsdorff i Holstebro.

18. marts 1780 bliver de erklæret fallit ved Holstebros Købstads Skifteret - de er begge flygtet.

Jeg håber der er nogle som kan give mig info om deres færden indtil Søren Rasmussen Bang dør. Jeg har søgt i og omkring Randers unden af finde noget.

Så har jeg 2 dødsdatoer for Søren Rasmussen Bang og jeg har kigget i KB for at få verificeret en af dem men jeg kan ikke finde ham på de dødsdatoer jeg har.

Det drejer sig om følgende dødsdatoer:

1. maj 1813, Randers, Sct. Mortens Sogn, Støvring Herred, Randers Amt
17. oktober 1775, Randers, Støvring, Randers

Oplysningerne om de to dødsdatoer har jeg fundet på Ancestry men der er ingen dokumentation for hvilken af dem som er den rigtige. Og der er jo også meget stor aldersforskel på hvor gammel han er da han dør.

Jeg har desværre ikke yderligere informationer om Søren Rasmussen Bang

På forhånd tak for hjælpen

Britta Hansen

Der er en Søren Bang, der begraves 8.1.1813 - døde 5.1.1813Randers Sankt Mortens 76 år gammel højre side, men om det er din Søren Rasmussen Bang, ved jeg ikke.
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Annelise Kandelsdorff

Tak :) jeg syntes ellers at jeg havde kigget i KB men jeg syntes det er noget svært at tyde hvad der står men mon ikke det kan være ham. Jeg leder videre efter han og hans kones færden.