Axel Gredsted, Odense f.31/12 1893

Startet af Hans Henrik Bay, 01 Aug 2019 - 12:06

Forrige emne - Næste emne

Hans Henrik Bay

Hej

Er der nogen der hjælpe med hvad der blev af fuldmægtig og fabrikant Axel Gredsted f. i odense 31/12 1893 efter 1925 ? Alle hans søskende har jeg en del info på, men ham her synes jeg er svær.

Her er de data jeg har fundet :

• Folketælling: fam i Kongensgade 19, 1 Feb. 1901, Odense Kbst, Odense h., Odense a., Danmark.
• Bopæl, Før 1 Nov. 1914, Odense Kbst, Odense h., Odense a., Danmark.
• Beskæftigelse: fuldmægtig, 1 Nov. 1914-14 Okt. 1916, København by, Sokkelund h., Københavns a., Danmark.
Bopæl: Vennemindevej 4 4.sal, 1 Nov. 1914, København by, Sokkelund h., Københavns a., Danmark. Kilde KBH Politi Register Blade
• Beskæftigelse: fabrikant, 1 Nov. 1915-1917, København by, Sokkelund h., Københavns a., Danmark.
Bopæl: Vingårdstræde 1x 3.sal, 1 Nov. 1915, Odense Kbst, Odense h., Odense a., Danmark. Kilde KBH Politi Register Blade
• Bopæl: Slagelsesgade 6 7.sal hos Rørby, 14 Okt. 1916-1 Nov. 1916, København by, Sokkelund h., Københavns a., Danmark. Kilde KBH Politi Register Blade
• Bopæl: Overgaden o. vandet 10 st, 1 Maj 1917, København by, Sokkelund h., Københavns a., Danmark. Kilde KBH Politi Register Blade

Sejler fra Hamburg 12 november 1925 til  Boulogne-sur-mer se data i følge passagerlisten.

Hjælp vil blive modtaget med kyshånd.

Mvh.

Hans Henrik Bay


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Hans Henrik Bay

Ja det er ham. Tusind tak. Hold da op det var hurtigt. Hvordan søren fandt du ham ? Jeg har søgt og søgt.

Gitte Johansen

En dato her.

Prøvede at se, om han var i skifter for København. Det var han ikke. Prøvede sogne for Frederiksberg, og der var han jo :D

http://www2.statsbiblioteket.dk/mediestream/avis/search/%22axel%20gredsted%22
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Hans Henrik Bay

Mange tak. Jeg havde tænkt at avis artikler var det næste jeg måtte prøve. Det bliver interessant at læse.