Lars Hansen, født 16.4.1831 i Vejlby sogn, Odense amt.

Startet af Randy Bonde, 28 Jul 2019 - 13:02

Forrige emne - Næste emne

Randy Bonde

Jeg søger hjælpe til ovennævnte.
Jeg har fundet hans dåb og konfirmation.
KB Hovedministerialbog Vejlby sogn, Odense amt, 1821-1853, opslag 38, stk. 10.
Konfirmationsregister Vejlby sogn, Odense amt, 1880-1891, opslag 22, stk. 8.
Så kniber det.
Lars Hansen skulle have været gift to gange.
Mette Katrine Larsen, Føns - I KB er anført, at Lars Hansen er enkemand.
KB Vielsesregister, Hovedministerialbog Føns sogn, Odense amt, 1835-1877, opslag
15, stk. 3.
Lars Hansen skulle også have være gift med Kirsten Rasmussen. Jeg har ikke flere oplysninger om ægteparret
og kan ikke komme videre.
Venlig hilsen
Randy Bonde
Randy Bonde

Gitte Johansen

Ane Katrine død her

nr. 1 i 1861

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=180937#180937,30723077


Odense, Vends, Rorslev, Rorslev Skoledistrikt, Rorslev By, Et Huus, 75, FT-1860, C2721
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Lars Hansen     30     Gift     Bødker. Huusfader          Vejlby Sogn, Odense Amt 
Ane Katrine Pedersen     28     Gift     Hans Kone          Rorslev Sogn, Odense Amt 
Peder Hansen Larsen     4     Ugift     Deres Barn          Rorslev Sogn, Odense Amt 
Karen Marie Larsen     1     Ugift     Deres Barn          Rorslev Sogn, Odense Amt 
Karen Jørgensdatter     68     Enke     Hans Svigermoder          Føns Sogn, Odense Amt 

Odense, Vends, Rorslev, Roerslev By, Et Hus, 5, FT-1880, B5497
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Lars Hansen     49     Gift     Husfader, Husejer, Bødker          Røile Skov,Vejlby Sogn, Odense Amt 
Mette Katrine Larsen     51     Gift     Hans Hustru          Føns Sogn, Odense Amt 
Lars Rasmussen Larsen     17     Ugift     Deres Barn          Roerslev Sogn, Odense Amt 
Karen Marie Larsen     12     Ugift     Deres Barn          Roerslev Sogn, Odense Amt 
Kirsten Larsen     10     Ugift     Deres Barn          Roerslev Sogn, Odense Amt 
Søren Larsen     7     Ugift     Deres Barn          Roerslev Sogn, Odense Amt 
     
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Randy Bonde

Hej Gitte Johansen.
Tusind tak for dine gode oplysninger, som jeg er meget glad for. Med hensyn til Lars Hansen og hans sidste hustru Mette Katrine Larsens død, har jeg været i kirkebøgerne for Roerslev, Vejlby og Føns, men ikke haft held til at finde dem. Jeg vil blive meget glad, hvis du har mulighed for at hjælpe.
På forhånd mange tak for din store hjælp.
Med venlig hilsen
Randy Bonde
Randy Bonde


Randy Bonde

Til Gitte Johansen
Hvor er det dejligt, at der findes dygtige hjælpere - som dig - og jeg takker mange gange for dine hurtige svar og hjælp.
Venlig hilsen
Randy Bonde
Randy Bonde