Leder efter en i Randers

Startet af Mette Staudal, 22 Apr 2019 - 21:41

Forrige emne - Næste emne

Mette Staudal

Hej.
Jeg leder efter en Kresten Marinus Christensen, som boede på Hobrovej 4,Randers I 1931. Jeg kan ikke finde noget om ham. Mangler nemlig information om ham. Ved kun at han boede der januar 1931. Jeg håber at der er en herinde der kan hjælpe.
På forhånd tak

Egon Sørensen

#1

Mette Staudal

Tusind tak Egon, men tror desværre ikke at deter ham. Han skulle gerne være lidt yngre. Ham jeg leder efter var tømrer. Og hans navn skulle gerne være med K. Men endnu engang tusind tak for hjælpen.

Anette Eriksen

Hej Mette.

Den person som Egon har fundet er godt nok temmelig gammel, men det er påfaldende at adressen er korrekt i forhold til en adoption i 1931 (har læst dit tidligere opslag) og navnet er meget tæt på.

Her er så et vildt forslag: Kunne det være Christen Marinus Christensens søn, Henry Marinus Christensen, der er faderen? Sønnen er født den 16 april 1906 og i 1930 læser han til læge i København, adresse i 1930 er Studentergården på Tagensvej. Måske faderen ordner sønnens 'affære' mens sønnen læser i København? Står der specifikt i de papirer, du har set, at faderens navn er Kresten Marinus Christensen på den nævnte adresse?

Måske du kunne opgive navnet på moderen til det bortadopterede barn?

Mange hilsner
Anette Eriksen

Gitte Johansen

Enken til Christen bor stadig Houmeden 8 i 1940, så jeg tror ikke han har boet Hobrovej 4 i 1931

https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=247320#247320,46889668
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

#5
I 1930 står han som tømrer Marinus Christensen i AJ journalen. (og efterlyst)
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Anette Eriksen

Hej igen.

Gitte har da helt ret (det har hun næsten altid  :)Ham Egon har fundet er sandsynligvis ikke den rette. Og mit forslag er et vildskud - beklager.

Mange hilsner
Anette Eriksen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Mette Staudal

Gitte, du er jo en engel. Jeg er sikker på, at det er den rigtige. Jeg er dig evig taknemmelig <3 Så har jeg jo noget at gå efter..