Hvad bliver der af Niels Mikkelsens enke Ane Margrethe Hansdatter i Vedsted Sogn

Startet af Svenn Chr. Trønning, 30 Mar 2019 - 13:17

Forrige emne - Næste emne

Svenn Chr. Trønning

Jeg søger efter Niels Mikkelsens Enke Ane Margrethe Hansdatter efter at hendes mand er død 16 marts 1868 i Grumstrup By, Vedslet Sogn, Voer Herred, Skanderborg Amt.

Jeg har set Vedsted Kirkebog igennem fra april 1868 til 1890 uden at finde hende gift igen.

Det sidste jeg har på hende er FT 1860.

Folketælling-1860.
Skanderborg, Voer, Vedslet, Grumstrup, Et Huus, 88,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Niels Mikkelsen, 71, Gift, Husfader. Huseier. Væver, Ovsted S., Skanderborg Amt 
Ane Magrethe Hansdatter, 42, Gift, hans Kone, Ovsted S., Skanderborg Amt 
Laurine Sophie Nielsen, 11, Ugift, deres Børn, Grumstrup 
Hans Peter Nielsen, 9, Ugift, deres Børn, Grumstrup 
Rasmine Nielsen, 7, Ugift, deres Børn, Grumstrup

Jeg har også set efter om hun er død i samme tidsrum april 1868-1890 også uden at finde hende.

Nogle der ved noget om hende?

På forhånd tak for hjælpen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Bent Mortensen

Du har hende som Enke her i 1880
Husstand: Skanderborg, Voer, Vedslet, 1880, 36, Grumstrup By, Vedslet Sogn, et hus

Løbenr i indtastning, Kildenavn, Alder, Køn, Civilstand, Stilling i husstanden, Kildestednavn, Husstands/familienr., Kildefødested, Matr.nr./Adresse, Trossamfund, FTår, Kommentar
179, Ane Magrethe Hansdatter, 60, K, Enke, Arbejdskone, Grumstrup By, Vedslet Sogn, 36, Ovsted S. Skanderborg Amt, et hus, Lutheraner, FT-1880,
180, Mariane Pedersen, 2, K, Ugift, Plejebarn, Grumstrup By, Vedslet Sogn, 36, Vedslet S. Skanderborg Amt, et hus, Lutheraner, FT-1880,
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Bent Mortensen

Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Svenn Chr. Trønning

Til Bent Mortensen.


Må jeg sige dig mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning