Hans Lassen Lysabild

Startet af Mary Linda Lassen, 19 Jan 2019 - 10:58

Forrige emne - Næste emne

Mary Linda Lassen


d. 8.2 2019 udkommer min roman "Tysklandsarbejderen - Frederiks valg." på forlaget Hovedland, hvor mine øvrige historiske romaner også er udkommet.  Egentlig startede det som forskning i min farfars slægt, men hurtigt så jeg, at det var en almen historie, om en af de 100.000 danskere der under anden verdenskrig tog til Tysklands og fik arbejde.
Men uden jeres hjælp var jeg hverken blevet klogere på min egen slægt eller have fået skrevet romanen. Så jeg vil gerne takke alle, der har hjulpet med at besvare mine spørgsmål. I er så imponerende dygtige og hjælpsomme og jeg er så taknemmelig, så TAK til alle.

thorkild kanstrup jensen

Måske du skulle finde et andet Forum til at reklamere for din roman. Dette Forum er til AneEfterlysning.
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Mary Linda Lassen

Det må I undskylde - jeg ledte efter en rubrik hvor jeg kunne takke, men kunne ikke finde et sted, og da det var her, jeg havde fået hjælp, valgte jeg altså det. Det var faktisk ikke for at reklamere, men kan da godt se, at det kan opfattes sådan.

Inge Nissen

Hej Linda

Dejligt at vide, at den hjælp du har fået herinde, har gavnet dig - ofte når man hjælper en eller anden, synes men jo gerne man vil vide, hvad det kan bruges til.

Venlig hilsen Inge

Mary Linda Lassen

Tak for det, Inge Nissen