Søger oplysning om Lilly Kristensen f. i Vilsted 1924

Startet af Kirsten Ørum, 26 Nov 2018 - 22:40

Forrige emne - Næste emne

Kirsten Ørum

Hej

Det drejer sig om Lilly Kristensen f. 8. juni 1924 Vilsted S Aalborg Amt, som i 1946 bliver borgerligt viet til
Egon Høyrup Pedersen f. 19. februar 1925.

Parret forsvinder fra egnen. Har formentligt boet i Valby i 1960'erne.

Måske nogen kan hjælpe mig på vej med en enkelt oplysning eller to.


mvh
Kirsten Ørum



Klaus Guldager

#1
Hej Kirsten,

Kan Lilly Kristensen have været ansat på "Storno" – med 25 års jubilæum i 1988? (Politiken 25. marts 1988)
(også Jyllandsposten samme dag).

mvh
Klaus

Kirsten Ørum

Hej Klaus

Jeg vil rigtig gerne se det som et livstegn. Det passer meget godt med, at familien ca. 1960 "emigrerede" til Valby. Ansættelse 1963-1988.

Hun har så - ved vielsen - beholdt sit pigenavn Kristensen.


Rigtig mange tak for svar.

Hilsen
Kirsten

Kirsten Ørum

Hej

Jeg  mener ikke parret er vendt hjem til Nordjylland. Jeg har ikke kunnet finde noget om parrets dødsfald i Nordjyske over hovedet.
NJ rækker helt fra Thisted, Mors via Himmerland til Skagen.

Det seneste jeg ved om ægteparret er, at Egon Høyrup Pedersen var bagersvend. Men den metier er sikkert skiftet ud.

Jeg har noteret på tidspunkt, at fa. boede i 1960 boede Vigerslevvej 208, 1., Valby (faddere til familiemedlem). Det er den seneste og eneste adr., 
jeg kan bidrage med - i hvert fald p.t.

Mvh
Kirsten Ørum






Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Samme sted i 1965, men ikke i 1970. Der er en anden bagermester.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kirsten Ørum

Hej Gitte - Tusind tak!

Det kan sagtens kan være ham, jeg leder efter.

Jeg kan ikke dokumentere mine antagelser, men tænker, de er flyttet en del gange inden de får rodfæste. Ligesom jeg tænker de begge er døde før år 2000.

Men hvor de er bisat er jo en jungle at finde vej i. Der er mange muligheder i Københavnsområdet.


Hilsen Kirsten



Kirsten Ørum

Hej

Jeg har gennemgået mine teser. Indtil videre er der ikke noget ændret på forældrenes status. Udover, at de har to børn, inden de flytter til Valby. Grunden til at jeg ikke nævner dem er, at de født så sent, at de ikke gangbare i dette forum. Lillys ægtefælle hed Egon Høyrup Pedersen født 1925, så det går an at inddrage ham i dette forum.

Måske nogen kan søge i aviser, der dækker Valby og omegn. Jeg tror fortsat på, at de er døde i perioden 1985-2000.

Jeg ved godt det er svært, men et sidste forsøg kunne få

mvh
Kirsten Ørum

Kirsten Ørum

Hej Alle som har hjulpet så meget, som kunne lade sig gøre inden for de givne rammer.

Jeg har fundet begge de efterlyste og mere til. For et par dage siden blev jeg kontaktet af et medlem af slægten.

Så efterlysningen og jeres hjælp har ikke været forgæves.

Mange Tak
Kirsten Ørum