poul jørgen christensen

Startet af Bente Olsen, 18 Maj 2011 - 21:44

Forrige emne - Næste emne

Bente Olsen

hej alle

jeg og min nevø leder med lys og lygte efter denne person så nu beder vi om hjælp .

det er : poul jørgen christensen
født 13 oktober 1910 af ubberud

han står som ugift,udlagt barnefader til willy hartmann christensen født 5 januar 1933 i vor frelsers landsogn ,odense herred , vor frelsers kirke,odense korsløkke


det er alt hvad vi har på ham .jeg har været i folketælling 1916 over ubberud,kirkebogen over ubberud her var han heller ikke .

håber nogen kan hjælpe

bente olsen

Hans Poulsen



Hej Bente

"det er : poul jørgen christensen
født 13 oktober 1910 af ubberud"

AO
Odense amt
Odense herred
Ubberup sogn
1901 - 1911
Opslag ?

Hvor har du

"det er : poul jørgen christensen
født 13 oktober 1910 af ubberud"

fra?

Venlig hilsen
Hans



Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Bente Olsen

hej hans

han er far til min storebror willy hartmann christensen   og det er fra hans fødsel jeg har oplysningerne fra

mvh.bente

Hans Poulsen



Hej igen, Bente

AO
Odense amt
Odense herred
Odense Korsløkke sogn
1921-1934
Opslag 97
1933 nr. 1

Ved Willys fødsel er Poul Jørgen Christensen *af Ubberud*, men det er ikke ensbetydende med, at han er FØDT i det sogn den 13. oktober 1910 - blot at han boede i Ubberud i tiden omkring 1933.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Bente Olsen

hej hans
det har jeg slet ikke tænkt på .så tak jeg ser efter

mvh bente

Bente Olsen

hej hans

ubberud folketælling går kun til 1930

mvh bente

Hans Poulsen


Hej Bente

På det foreliggende grundlag har jeg svært ved at se, hvad du vil med Ubberud sogns kirkebog fra tiden efter 1930.

Poul Jørgen kan være født og døbt 117 andre steder i Danmark end i Ubberud. Det eneste, du i denne relation véd, er, at han omkring 1932-1933 tog sig tid til at besvangre en ung, smuk kvinde på egnen, og at Willys fødsel og dåb med mere blev indført i Odense Korsløkke sogns kirkebog.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Bente Olsen

hej hans

ja det har du ret i og derfor vil vi også efter pinse tage ind på lands arkivet i odense og se om vi kan få en faderskabs sag frem .

for her må der stå hvor han er født

willy´s mor ( min mor også men vi har ikke samme far) var 10 mdr dagen før fødslen i næsby hoved broby sogn

mvh bente