Per sørensen født 3/1-1935 i københavn ?

Startet af Anne Pedersen, 14 Apr 2018 - 19:28

Forrige emne - Næste emne

Anne Pedersen

Jeg leder efter min onkel og hans forældre, søskende osv

Ved kun at han er fra København, men kan bare ikke finde ham. Han hed Per Sørensen født 3/1-1935 død 1/2-2017

Han var gift med min moster Vinni kirstine andersen født 18/12-1935 på Sejerø død 3/5-2010

De boede så vidt jeg han huske i Nansensgade  og senere Schacksgade i København, men hvor i København min onkel er fra kan jeg ikke finde og heller ikke hvor og hvornår de blev gift.

Håber nogle kan hjælpe trods meget små informationer

På forhånd tak

Anne

Birte Wienecke

Har hans arvinger ikke hans dåbsattest?
mvh Birte

Eli Lothardt Dahl

Hej Anne

Jeg tror ikke, jag kan hjælpe dig, men jeg prøver alligevel på grund af tre ting. Jeg er årgang 1935, jeg gik klasse med en Per Sørensen, og jeg kom i ca. 30 år meget på Sejerø.

Per Sørensen: jeg mener "min" Per var katolik, og jeg husker, at han var god til at tegne. Kan det være ham?

Sejerø: 1940/42 lejede mine forældre det røde "skur" ved stranden af Anders Barnebjerg. Senere købte mine forældre hus i Kongstrup.
Venlig hilsen

Eli-Grenaa

Anne Pedersen

Hej Birthe

Har desværre ingen kontakt med hans datter, altså min kusine, da hun heller ikke har talt med sine forældre i mange mange år, så derfor er jeg temmelig lost.

Ved bare min onkel var københavner helt ud til fingerspidserne .

Venlig hilsen

Anne

Anne Pedersen

Hej Eli

Ved ikke om det kunne være ham, for har desværre ikke så meget kendskab til ham og hans bagland.

Ved bare at han var københavner helt ud til fingerspidserne og så ellers drak rigtig meget, han var altid på værtshus når vi var inde og besøge min moster som han var gift med.

Så den er lidt svær


Venlig hilsen

Anne

Birte Wienecke

Du kan jo se FT 1940 igennem for de 2 adresser du har og se om du kan finde dem.
mvh Birte