Wulff / Hauschilt fødsel-død. København

Startet af Hanne Fisker, 03 Maj 2011 - 09:23

Forrige emne - Næste emne

Hanne Fisker

Hej Bente Aaris

Tak for påmindelsen og helt ærligt jeg havde glemt det.

Hun er måske i pleje hos dem.

Tak Bente, både for påmindelse og hendes søster.

MVH
Hanne

Hanne Fisker

Goddag

Jeg har ikke glemt denne tråd, men jeg arbejder lige lidt i baggrunden med et Wulff-projekt
jeg vender snart tilbage til denne og de to andre tråden.

Med venlig hilsen
Hanne Fisker

Tak til alle som har givet en hånd for at finde disse personer.

Hanne Fisker

Godaften

Jeg har den sidste tid arbejdet på et projekt som skulle skabe et overblik over Wulff/Wolff osv. i København.
Jeg har nu lavet en liste over familier med navnet Wulff/Wolff, den bygger på oplysniger fra FS og er kun ment som en vejledning og indeholder kun familier med børn.
Desværre hjalp det mig ikke med at finde nicolai Wulff sådan som jeg håbede lidt på, men jeg fandt ud af at en person kunne optræder med flere navne på FS - hvis han har mere end et navn kan man være heldig at finde ham ved at søge på de andre navne og derefter kigge på hustruens navn osv.

En tilsvarende liste over Wulff/Wolff i Randers er også fædig!
Det er meningen at jeg vil gøre det samme med de andre amter, men det tager et stykke tid før jeg er færdig med disse.

Hvis i er Interesseret i at få de lister der er færdige kan i sende mig en privat mail så vil i få dem tilsendt.
Husk dog lige at oplysningerne kommer fra FS og at disse ikke er kontrolleret, hvorfor der kan være fejl i dem, så tjek selv efter i kirkebøgerne for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen
Hanne Fisker