Hvor er Ane Marie Katrine Larsen død og begravet

Startet af Edel Fruergaard, 14 Feb 2018 - 12:57

Forrige emne - Næste emne

Edel Fruergaard




              Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at finde hvor hun er død og begravet ,
              Ane Marie Katrine er sidst fundet i FT.1930 i Sejrs Silkeborg Skanderborg Amt ,opsl.nr.190
             der står hun til at være enke og aldersrente understøtter,
             Hun var gift med Simon Larsen som var hendes 2. ægtemand .de fik 2 børn sammen
            en dreng født år 1886 d.7-4 1886 døbt i Odder Kirke
            en pige født d.18-11 1889 også døbt i Odder Kirke .




                                            MVH.Edel
           



                                                     
           

Inge Hedal

Hej
Det var meget sparsomme oplysninger, du kom med, og nogle af dem er ikke korrekte.
Men her er det korte svar på dit spørgsmål:
https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=168714#168714,28329991

Mvh. Inge


Edel Fruergaard




          Først en stor tak for den oplysning om min Oldemor Ane Marie Katrine Larsen ,nej det var ikke mange oplysninger i fik ,jeg  har ledt efter hende både i Århus Odder og Skanderborg s døds arkiv. men kunne ikke finde noget ,der ligger fuld oplæg fra 2011ca .i forum her .der er hvad jeg har fundet ,både da hun var gift første gang ,med Anders Jensen i Bording Kirke år 1879
Anders og Ane Katrine fik 3 børn Jens Christian i1878 ,Marie Kirstine ,1879 og min Bedstemor Ane som er født i Them år 1881 .


  Det var det sidste jeg havde om dem ,de 3 børn fra 1. ægteskab kom i pleje i Feldingbjerg i Fjeds sogn Viborg Amt
  Fandt dem i FT.1901 .nok på grund at Ane Marie Katrine blev forladt af Anders Jensen ,hun fik kongelig bevilling til at gifte sig med Simon Larsen de blev gift d. 10-12 1889 i Odder Kirke .



   Tør jeg spørge  jer om i kan hjælpe med at finde Anders Jensen ,hvor skal jeg lede da det eneste jeg fandt at han var bortløbet fra kone og tre børn ,


                Endnu en gang Tak MVH.Edel