hvor døde de

Startet af Lisbeth Randers, 24 Jan 2018 - 13:21

Forrige emne - Næste emne

Lisbeth Randers

Hej Jeg søger  dødsfald og sted  i København for:

Valborg Nielsine Kirstine Christensen født 7-4 1884, København, i folketælling 1925 boede hun  Tøndergade 13 København, hun blev gift 1. gang thorlaksen,  2.gang Frederiksen. Jeg har bare ikke kunne finde hende siden, 1925. Har hørt at hun  måske skulle bo i Lillerød Frederiksborg amt, men ikke fundet noget.

Og Så søger jeg død for Laurine Johanne Christensen født 1-1-1882 København, hun boede ft 1930 Grøndalsvænget alle 4, København
og så skulle hun  bo 1960 Buskager 7 ,(  da det var den adresse ved mandens død, men heller ikke fundet noget.( efter signende er hun måske død efter 1989.)

Håber på Hjælp til at finde deres død sted og år.
hilsen Lisbeth R
lisbeth randers

Bente Ougtvig Dyrstad

#1
hej

Tølløsevej 102 både i 1930 og 40

men en god overskrift havde været bedre, evt med navne og alder samt sogn.

hvem var Laurine gift med


https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.0.html
Venlig Hilsen**Bente Ougtvig 

Stina Kirkegaard Hansen

Har tjekket Politikens e-arkiv.
En Laurine Johanne Johannesen født 1/1 1883 dør d. 23. november 1973
Venlig hilsen
Stina

Lisbeth Randers

Ja der var jeg lidt for hurtig, med den.

Men mange tak for de oplysninger, stod der hvor Laurine   døde, sogn, kirke? Den adresse jeg har fået oplyst var buskager7, men der er jo ikke noget på nettet så sent , kun til omkring 1960.

Hvad med  valborg Nielsine Kirstine Christensen gift 2de. gang Peter  Henrik Frederiksen, er der nogle der kan finde hendes død?
Hilsen Lisbeth
lisbeth randers

Lisbeth Randers

Hej Stina

kunne du ikke lige fortælle mig hvad der stod i politikkens e- arkiv, om Laurine Johanne Frederiksen, hvor begravelsen foregik eller hvem der har underskrevet den. Det ville jeg blive meget glad for.
Hilsen Lisbeth
lisbeth randers