Niels Erik Laursen

Startet af Jørgen Chr., 27 Jan 2018 - 14:13

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Ved at gå ind på Google for at prøve a finde noget om en Johanne Marie Jensdatter, 1739-1819, finder jeg, at en Niels Erik Laursen slægter i hendes familie.  Derfor vil jeg gerne i forbindelse med ham.  Opslaget er skrevet hos Geni.  Niels Erik er medlem af Geni men, jeg kan ikke finde ud af, hvorledes jeg kan komme i forbindelse med ham, da jeg ikke kan se hans e-mail adresse nogen steder eller finde ham på KRAK.  Som det fremgår af nedennævnte, så har han senest opdateret hans indlæg den 20 december 2017, så han må være i live. 

Jeg ved ikke, om det her er det rette sted at spørge men, jeg gør det alligevel, om der er nogen, der eventuelt er medlem af Geni, hvad jeg ikke er, eller på anden måde kan hjælpe mig med at komme i kontakt med ham eller komme med forslag til, hvad jeg ellers kan gøre for at finde hans e-mail adresse eller telefonnummer.

Hermed et udsnit at Niels Erik's oplæg på Geni: 

Johanne Marie Jensdatter
Fødselsdag:
circa 1739 (80)
Død
16. februar 1819 (76-84)
Lille Sandbæk, Nees
Begravet i:
Nees
Nærmeste familie:
Hustru til Lars Nielsen Sandbæk
Mor til Anne Larsdatter; Niels Larsen, Sandbæk; Maren Larsdatter; Zidsel Larsdatter; Anne Marie Larsdatter; Jens Larsen; Berthel Larsen, Sandbæk; Peder Larsen og Knud Larsen, Sandbæk « mindre

Managed af:
Niels Erik Laursen
Senest opdateret:
20. december 2017

Jeg er spændt på om der er hjælp at finde her.

De venligste hilsener og rigtig god weekend til jer alle.

Jørgen