Jehovas Vidner

Startet af Susanne Østergaard Christensen, 03 Maj 2011 - 20:03

Forrige emne - Næste emne

Susanne Østergaard Christensen

Hej.

Er der nogen, som har nogen erfaringer med at søge info om afdøde medlemmer i Jehovas Vidner.
Om de evt. har ført en form for journal over deres medlemmer ? Er Jehovas Vidner villige til at oplyse noget om deres tidligere medlemmer ?


Min mormor og morfar var begge medlem af Jehovas Vidner indtil deres død. Jeg vil gætte på, at de var medlemmer i ca. 40 år. Begge mine bedsteforældre døde midt i 1980'erne.

Håber at der er nogen, som kan dele deres erfaringer med mig

På forhånd tak for hjælpen.  :)
Med venlig hilsen

Susanne Østergaard Christensen

Ole Sylvester-Nielsen

Hej Susanne
Hvis din moder har deres CPR nr. kan du spørge på Folkeregisteret du skal betale for det, men det er en måde at starte på.

Venlig hilsen Ole
Ole Sylvester-Nielsen
Medlem af Danske Slægtsforskere


Susanne Østergaard Christensen

Hej Ole og Anne.

Mange tak for jeres svar.

Jeg er i besiddelse af begge mine bedsteforældres dåbsattester, så jeg har deres cpr.nr.
Det jeg egentlig er interesseret i, er om Jehovas Vidner kunne opbevare info om mine bedsteforældre og deres tid i Jehova. Om de førte en journal over medlemmerne.
Med venlig hilsen

Susanne Østergaard Christensen

Charlotte Sørensen

Jeg har fået at vide, at Jehovas Vidner højst sandsynligt kun har dåbsoplysninger på tidligere medlemmer af deres menighed.
Medlemmer bliver kun registreret med navn, adresse samt et forkyndernr.  Du kan evt. kontakte deres afdelingskontor i Holbæk, så kan de hjælpe dig videre, hvis du gerne vil snakke med nogen fra dine slægtninges menighed.

Vh Charlotte

Susanne Østergaard Christensen

Hej Charlotte.

Mange tak for dit svar.
Jeg vil prøve at tage kontakt til deres kontor i Holbæk, som du foreslog.
Med venlig hilsen

Susanne Østergaard Christensen