Hvor blev Vivi (Batting Olsen) født 17.03.1948 - død september 2001

Startet af Flemming Batting, 29 Okt 2017 - 09:08

Forrige emne - Næste emne

Flemming Batting

Er der nogen, der kan finde Vivi i KB (København) ?

Hun er datter af min afdøde faster Karen Ida Batting Jensen (1912-1971) og Holger Guiseppe Olsen (1913-1981) – de blev gift 6/12-1947 på Københavns Rådhus (Kbh Borgl Vielser 1947, nr. 5209, opsl 411) -  Karen dør i Tordenskjoldsgade 11a, Kbh. og Holger i Valby.

Da Vivi er født efter deres vielse må hun være døbt "Olsen" – men måske ændret efternavn pga skilsmisse – idet 2 af hendes 3 børn har efternavnet "Batting Jensen".

Ovennævnte oplysninger om Vivi modtog jeg i går fra en svigerdatter til Holger G. Olsen, som jeg ikke kender!

På forhånd tak! Flemming Batting

Gitte Johansen

#1
Kunne jo meget vel være i Ledøje, da faderen bor der på vielsestidspunkt, og ja, der var hun på opslag 30.

Læg mærke til dåbstidspunkt i Gadbjerg

[vedhæfting slettet af admin]
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Flemming Batting

Hej Gitte
Endnu engang 1000-tak - hvis det ikke er en skrivefejl - så må Vivi være døbt 7 år før hun dør. På det tidspunkt har hun fået en pige i 1964 og 2 drenge i henholdsvis 1976 og 1977.
Jeg må prøve at finde hendes død i sept 2001 - jeg har spurgt Stina (som arbejder med Politiken dødsannoncer) - men hvis hun dør i provinsen, så står det nok ikke lige der!
Jeg arbejder videre - men efter næsten 10 års søgen har jeg da fået mere info om min faster Karen og hendes familie
Flemming

Bjarne Nielsen

Hej Flemming

I forbindelse med anden slægtsforskning er jeg stødt på Holger Guiseppe Olsen.

FT den 5. november 1940    Landfogedvej 4   opslag 156  (København)   Holger bliver gift 1943 i Berlin

Måske er det noget du kan bruge ? ellers smid det væk


MVH
Bjarne Nielsen