Søgning af Hans Arno Hansen første Ægteskab

Startet af Bent Hyldgaard, 22 Okt 2017 - 09:44

Forrige emne - Næste emne

Bent Hyldgaard

Hans Arno Hansen født 25-06-1913 boede fra 1913 til 1930 hvor han står i Ft. så man skal nok hen til 1935 eller derefter, det jeg efterlyser er hans første ægteskab.
Han blev gift anden gang, den 31-08-1957, med Eva Margrethe Rasmussen, fra Maribo, på Frederiksberg Rådhus.
Jeg har i går talt med det ene af hans børn, men han har ikke kendskab til at han skulle være gift tidliger.
Det fremgår dog at der på deres, vielseattest, at han er skilt 01-09-1954, jeg håber det er oplysninger nok.
Mvh. bent

Gitte Johansen

Jeg går ud fra han er født 28. juni 1913, som du skriver i et andet indlæg og ikke 25. juni

øverst her

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=151696#151696,25225078
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com


Gitte Johansen

#3
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Bent Hyldgaard

Mange tak igen, Jeg så at han var blevet skilt, i 1954
Bent

Gitte Johansen

Ja, det er rigtigt. Men mon ikke det er derfor, hans barn ikke vidste noget om 1. ægteskab, når de allerede var flyttet fra hinanden i 1940?
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Bent Hyldgaard

Ja det har du nok ret i, De andre børn er afgået ved død, selv om de er væsentlig yngre end mig, der var en eva en sten og en hans henrik.
Jeg fandt ham, i folkeregistret hvor han stod som kontakt person, og fik en, udbytterig samtale med ham, så jeg besøger ham i nær fremtid, så kan det være han har fundet mere frem om børnene.
Mvh. Bent