Hvor er Svend Aage Rasmussen død (født Vor Frelsers Sogn, Horsens 12/11 1912)

Startet af Helle Sørensen, 23 Sep 2017 - 20:49

Forrige emne - Næste emne

Helle Sørensen

Jeg søger oplysninger omkring sogn og præcis dødsdato for Svend Aage Rasmussen født 12 november 1912 Grønnegade 24, Vor Frelsers Sogn, Horsens Købstad. Konfirmeret 10 april 1927 Vor Frelsers Sogn, Horsens Købstad. Han var skiltemaler og har så vidt jeg ved ingen børn.

Han er søn af Anders Christian Rasmussen (født 2 september 1885 Sønder Broby Sogn, Sallinge Herred, Svendborg Amt, død 7 oktober 1960 Nygade 30 I, Vor Frelsers Sogn, Horsens Købstad) og Cecilie Marie Katrine Nielsen (født 20 januar 1887 Barrit Skov, Barrit Sogn, Bjerre Herred, Vejle Amt, død 25 april 1928 Aaboulevarden 46, Horsens Klostersogn, Horsens Købstad).

Sidste gang jeg har fundet ham er i 1936 da han flytter fra Viby til Viborg. En muligvis dødsdato kan være 6 marts 1957.

Hilsen
Helle Sørensen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Helle Sørensen

Hej Gitte

Tusind tak for hjælpen. Jeg har brugt mange timer på, at lede efter ham flere steder hvor jeg ved han har været.

Hvordan fandt du ham så hurtigt?

Ved du eventuelt noget om hans ægteskab?
Jeg ved ikke hvornår hans kone er død derfor nævner jeg ikke hendes navn (muligvis født i 1920).

Hilsen
Helle

Gitte Johansen

Hej Helle


Nej, jeg kender ham ikke, desværre.

Jeg søgte ham på den dødsdato, du havde angivet. Man kan ikke læse avisen, men denne dato passede jo på ham, og så ledte jeg bare i Ålborg.




http://www2.statsbiblioteket.dk/mediestream/search/%22svend%20aage%20rasmussen%22%20skiltemaler/date/1957-03-06%2C1957-04-01


[vedhæfting slettet af admin]
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Helle Sørensen