Slægten Bonefeld i Sønderjylland

Startet af Mai Louise Falsig, 07 Aug 2017 - 11:33

Forrige emne - Næste emne

Mai Louise Falsig

Jeg ved godt, at jeg skyder med spredhagl; men jeg er interesseret i, om andre forsker i slægten Bonefeld fra Sønderjylland. Jeg er lige startet på at forske i slægten, da jeg har lovet mit barnebarns kæreste, at jeg godt vil lave hendes slægstbog, som jeg gør med glæde.
Hvis der er andre, som forsker i denne slægt, vil jeg meget gerne have hjælp til min forskning.
MVH
Mai Louise Falsig
Mai Louise Falsig
l.falsig@knus.dk

Helle Jespersen

Der er en Bonefeld på Nordals.
Du kan finde hende på min venneliste på Facebook. Hun er gift med en bonde fra Pøl på Nordals.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Mai Louise Falsig

Hej Helle
Det vil jeg gøre ...tak

MVH
Mai Louise
Mai Louise Falsig
l.falsig@knus.dk

Helle Jespersen

Hun hedder forresten Henriette  :)
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Mai Louise Falsig

Er det dig, der har de to dejlige hunde?
MVH
Mai Louise
Mai Louise Falsig
l.falsig@knus.dk

Helle Jespersen

Nej, jeg har en. En brun Münsterländer :)

Jeg smider lige et link til dig til min FB.
Jeg hedder Helle Jespersen (Helle Paulsen)

https://www.facebook.com/helle.jespersen.353/friends?lst=1320846336%3A1320846336%3A1502105219&source_ref=pb_friends_tl
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Mai Louise Falsig

Hej Helle

Dit link åbnede en side, som fortalte, at et ikke duede???
Jeg prøver igen
MVH
Mai Louise
Mai Louise Falsig
l.falsig@knus.dk

Helle Jespersen

Underligt.  ???
Ellers send mig en privat besked med din mail, så sender jeg den til hende.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Mai Louise Falsig

Mai Louise Falsig
l.falsig@knus.dk

Helle Jespersen

Besked sendt videre. :)
Håber det lykkes
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Inger Toudal

Venlig hilsen
Inger Toudal

Mai Louise Falsig

Hej Inger.

Tak for dit tip.
MVH
Mai Louise
Mai Louise Falsig
l.falsig@knus.dk

Helle Jespersen

Hej Mai Louise
Faldt lige over dette her, tænkte det måske var en af dine aner :)

http://www.100helte.dk/13-bonefeld-hans
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Heidi Ilsoee

Jeg har nogle Bonefeld fra Sottrup sogn i mit stamtræ. Har du yderligere oplysninger (navne mv.), så vil jeg gerne hjælpe.

Heidi

Niels Erik Strandholm

Ser dit opslag i dag.
Jeg har flg.: Bonefeldter: Hans Bonefeldt 1847-1916 - fra Tandslet. Hans datter Cecilie Marie Bonefeldt 1884-1907
Hendes søn Hans Bonefeldt 1904-1991.
Hans datter Cecilie Marie Bonefeldt 1929-2011
Hvis du bruger Legacy og har adgang til MyHeritage vil du kunne finde dem som "hits".
Med venlig hilsen
Niels Erik Strandholm
Medlem af Danske Slægtsforskere og bestyrelsesmedlem i Danske Slægtsforskere Slagelse-Sorø