Hvad bliver der af Kirstine Nielsen fra Randers Købstad?

Startet af Michelle Bach Nielsen, 27 Aug 2018 - 00:10

Forrige emne - Næste emne

Michelle Bach Nielsen

Hej

Jeg leder efter min oldefars søster. Hun hedder Kirstine Nielsen og er født d. 14 oktober 1887 i Sct. Mortens Sogn i Randers.
Hun er datter af Niels Christian Nielsen og Jensine Christensen, som bor resten af deres liv i Randers Købstad.

I FT-1911, bor hun sammen med sine forældre og lillebror (min oldefar) på Vestergrave 15 i Randers Købstad... https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLM-9WDL-2?i=1233&cc=2691890

Derefter forsvinder hun, og ingen i min familie ved hvad der sker med hende.

Jeg tror måske jeg har fundet hende i FT-1930 på Energivej gift med Jens Nielsen... https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLH-VQ71-4?i=245&cc=2800932
Der står godt nok hun er født 1893 og ikke 1887, men fødselsdagen d. 14 oktober passer, så tænker det måske kunne være hende og ville rigtig gerne finde ud af det.

Manden Jens Nielsen er født d. 7 september 1889 og der står de blev viet i 1911 og at de har 9 levende børn og et dødt barn.

Børnene der bor hjemme i 1930 er:
Esther født d. 11 marts 1918
Svend Aage født d. 10 august 1919
Ejner født d. 8 september 1922
Rigmor født d. 6 juni 1926
Gretha født d. 15 august 1928

Men der står intet om hvor nogen af dem er født.

Jeg har tjekket alle sogne på det tidspunkt omkring Energivej, men kan ikke finde hverken børnene eller deres vielse nogen steder.
Og kan heller ikke finde familien i andre folketællinger.

Jeg ville rigtig gerne finde familien i en anden FT, eller børnenes fødsler eller deres vielse i 1911, så jeg kan finde ud af om denne Kirstine er min oldefars søster.

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe med at finde dem eller hende :-)

På forhånd tak

Mvh Michelle



Michelle Bach Nielsen

Godmorgen og tusind tak.

Jeg kan desværre se at det ikke er den Kirstine som jeg leder efter, da denne Kirstine er født i Holstebro.

Jeg må lede videre og se om jeg kan finde ud af hvor min Kirstine er henne.

Tak for hjælpen.

Mvh Michelle

Michelle Bach Nielsen