Jeg søgerGrethe Inger Tetzlaff

Startet af Stig M. Johansen, 25 Mar 2011 - 18:27

Forrige emne - Næste emne

Stig M. Johansen

Hej har brug for hjælp.

Jeg søger min farbroder Poul Laurits Johansen, F. 10. 10,1909. Jeg ved ikke hvor han er født eller

døbt.

Han bliver gift, 16-7-1949. med Grethe Inger Tetzlaff F. 24 10 1916.

Faren til Grethe Inger Tetzlaff Hedder: Cai Gunnar Tetzlaff, F.21-8-1890 i Kbhvn. 4-årig læretid

manuf. Køjbm,sk. Kbhvn, fl. år. oph. Tyskland, forskj. detailforr.

De for en datter, Anne-lise Johansen, F 08-08-1946

Døbt, 08-11—1946, i Garnisons Kirken København, Sokkelund Garnisons, 1945-1948, opslag, 208,

nr. 143.

Kan nogen hjælpe så vil jeg blive glad.

MVH.
Stig M Johansen.
smj@webnetmail.dk

Anne Mortensen

#1
Er det dig der før har haft denne efterlysning vedr. den Svenske kirke ?
-------------------------------

Anne-Lise er ikke døbt i Garnison, men født i dette sogn.
Hun er døbt i Gustafskirken - den Svenske kirke i København.

Forældrene er viet i denne kirke ikke i 1949 men 1945 iflg. kirkebogen Garnison.
-----------------
I din emnelinie skriver du: Jeg søger Grethe o.s.v.
I teksten skriver du: Jeg søger Poul o.s.v.

Hvem søger du ?
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Stig M. Johansen

Hej jeg søger oplysninger om dem begge, ja jeg har harft den anden også men jeg kan ikke finde ud af hvordan man kommer ind og redigere sit indlæg, ???
MVH.
Stig M Johansen.
smj@webnetmail.dk

Alice Oppenheim

Du kan kun rette indlæg i kort tid. Noget andet er, at denne efterspørgsel er på kanten af reglerne for forum:

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.  

mvh
Alice Oppenheim

Stig M. Johansen

#4
Hej ja det er så en smutter det var da en tanketosk, skal ikke ske igen, men ingen af dem jeg søger på er nulevende. Men hvordan gør man hvis man vil redigere sit indlæg eller slette det så der ikke kommer til at stå 2 gange lige som nu :-X jeg søger oplysninger på alle 3 som jeg har beskrevet.
MVH.
Stig M Johansen.
smj@webnetmail.dk

Anne Mortensen

Nu har jeg ikke viden om du kan se kirkebøgerne fra den Svenske kirke på Landsarkivet.

Men ring og spørg:
http://www.sa.dk/content/dk/om_statens_arkiver/organisation/landsarkiverne/landsarkivet_for_sjalland_lolland-falster_og_bornholm
-------------------------

Du kan kun redigere emnelinie og indlæg i 30. min efter du skrevet.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Stig M. Johansen

Hej tak for hjælpen, jeg prøver at finde ud af noget ;)
MVH.
Stig M Johansen.
smj@webnetmail.dk