Charlotte Henriette Christensen

Startet af Erik Jørgensen, 06 Feb 2017 - 11:48

Forrige emne - Næste emne

Erik Jørgensen

Jeg prøver at finde Charlotte Henriette Christensen født 28.10.1805 København Trinitatis  .
Hun blev gift med Christian Nerenst Øckenholt født ll.8.1800 København også Trinitatis.  Hun døde 4.11.1865  Trinitatis.   Jeg har kigget i begravelses protokoller men kan ikke se hende der. 
Jeg vil også meget gerne have hjælp til at finde et skifte.    :) vh Erik Jørgensen

Erik Jørgensen

Undskyld hun er død 8.5.1837  så er der nok en forklaring.   Men jeg tager gerne mod hjælp. vh Erik


Erik Jørgensen

Tak til Lis.   Er det noget man skal bestille ???     Jeg fandt hende i begravelsesprotokol hvor der stod et nr. 279    men da jeg gik videre var der slet ikke så små nr.  Det var firecifre tal.   Kan du hjælpe med det .  vh Erik

Erik Jørgensen

Nu har jeg fundet ud af hun er født i noget der hedder Helliggeistes sogn.  Mon ikke Hilligånd.  Men der kan jeg heller ikke finde hende. vh Erik

Gitte Johansen

Tror du ikke, det er hende her

nr. 5 på siden

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=151074#151074,25073398



B: Charlotte Henriette                                            Født: 28.11.1805
F: Nicolai Christensen - guldsmed i pilestr.72                    Døbt: 22.12.1805
M: Henriette Skram                                                Sogn: Helligånd               
                                                                  KBog: 1-6-10
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Erik Jørgensen

Mange tak for de fine oplysninger til Gitte og Lis.   Kan du Lis også se hvad dødsårsagen er.  Jeg kan ikke læse så meget af det fra begravelsesprotokol.   vh Erik