Christian Jensen Christensen f 28-8-1911 Nykøbing Mors

Startet af Leif Guldberg, 21 Jan 2017 - 16:43

Forrige emne - Næste emne

Leif Guldberg


Goddag

Jeg søger efter om der er en som kan hjælpe mig med at finde oplysninger om Christian, jeg kan se at er kommet til Aas børnehjem i Thy i 1918 og i 1921 kommet pleje hos en familie Kirk i Hundborg i Thy, og derefter kan jeg først se at han er død d 25-4-2008  på plejehjemmet Egebo Brønshøj København. Har han en familie og evt, hvor har han været og boet i alle de år.

Vendlig Hilsen
Leif Guldberg

Else Skovbo Jensen

Ved at søge på Google på navnet Christian Jensen Christensen viser der sig flere hjemmesider, bl. a. denne
http://frederiksmose.holmenet.dk/1728.htm

Problemet er, at der ingen data er på denne Christian, men du kan finde navn og mailadresse på ham, der har siden, så du kan da kontakte ham. Måske kan I sammen finde ud af, om det er samme mand.


mvh
Else

Kate Nielsen

Hej Leif

FT-1930 er han logerende i Hørsholm:
http://ao.salldata.dk/vis1.php?bsid=102182&side=233
og det fremgår af FT at han i 1929 er på: 'Vægenes Minde' pr. Holbæk (tror jeg at der står).

Med venlig hilsen
Kate Nielsen


Gitte Johansen

Måske


Holbæk, Merløse, Grandløse, Wegenersminde Huuse,
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Leif Guldberg

Hallo Kate og Gitte

Mange tak for jeres svar vedr. min onkel, det har været en guldgruppe for mig,så jeg kan komme længere i søgningen efter familien, jeg vil meget gerne prøve på at finde ud af om Christian Jensen har haft en familie og der har været børn.

Så jeg vil meget gerne spørge dig Kate hvodan du har fundet Christian i Hørsholm, jeg var så heldig at da jeg  så på siden foran stod min far, hvor jeg manglede ca 10 år af hans liv. Derfor vil jeg meget gerne spørge dig om jeg må skrive på din private mail???

Til dig Gitte  kan jeg fortælle dig at jeg er igang med at lærer at bruge lægsruller, men der er meget at lærer,
og jeg håber du vil give mig tilladelse at stille nogle spørgsmål på din private mail????

Med venlig Hilsen
Leif Guldberg