Svend Laursen

Startet af Julius Preben Linnebjerg Vadstrup, 03 Apr 2011 - 12:21

Forrige emne - Næste emne
Hej
Jeg søger informationer om Svend Laursen f. 9 maj 1857 i Skejby s. Vester Lisbjerg h. Århus a. han var præst i Vinding kirke Vinding s. Ulfborg h. Ringkøbing a. fra 1894 til 1904, hvor han forsvinder for mig.
Han var gift med Stine Marie Mathiasen f. 20 maj 1872 i Framlev s. Framlev h. Århus a., så hvis nogle kunne hjælpe mig med hvor han kom hen samt deres dødsdatoer og sted, vil det hjælpe mig videre.
Venlig hilsen
Julius

Hans Poulsen



Hej Julius

"..1904, hvor han forsvinder for mig..".

Du må have fat i en teolog-stat, pæstestat, eller hvad den kaldes.

En stat er en bog med levnedsbeskrivelser af personer med samme uddannelse, fx mejerister, landinspektører, læger, teologer, DSB-folk etc. etc.

Måske kan du skyde genvej ved et indlæg i *Hjælp til opslag*. Der er helt givet en række slægtsforskere, der bare behøver at række ud efter bogen i deres bogreol, og beder du dem pænt og sender hilsen til ders ægtefælle etc., er jeg sikker på, at de gerne vil hjælpe dig.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Flemming A. Aasklint

Hej

Efter 1904 finder du ham i
Borup Sogn,Støvring Herred,Randers Amt

http://tom-stryhn.com/viberg/windex.php
Mvh.
Flemming Aasklint
4500  Nykøbing Sjælland

Hans Poulsen



Tak, Flemming, jeg havde Wiberg i tankerne, men forestillede mig ikke, at den gik så langt op i tid som til 1911.

Venlig hilsen
hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Tak for oplysningerne, nu har jeg noget at gå videre på.
Venlig hilsen
Julius