Tyra Christine Augusta Gorm Hansen.Født 9 april 1905 i Faaborg .

Startet af Olav Hop, 27 Dec 2016 - 23:59

Forrige emne - Næste emne

Olav Hop

 Hei  . jeg leter etter Tyra Gorm Hansen, som er født i Fåborg 9 april 1905.  Hun er datter av malermester Gorm Hansen av Fåborg
jeg finner henne i Københavns Stadsarkiv datert 8 november  1923 da bodde hun i Torddenskjoldgade28 i København.  etter det finner jeg henne ikke, måske hun er gift og skiftet navn? eller er hun død? er der noen som kan hjelpe meg?
mvh Olav hop
Søker Ellen Magdalene Gorm Hansen,født i Fåborg 1902 Finner henne i FT 1921 i København men efter der er det stop. noen som kan hjelpe meg?
mvh Olav hop

Britta Hansen

Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com


Gitte Johansen

#3
Slettet.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Olav Hop

hei. mange takk for hurtigt svar  Blaagaardsgade  hvor ligger den i København og hvilken kirkesogn tilhører den? for mange år siden så hadde jeg kontakt med en fjern slektning av Tyra , og han mente at hun bodde på Fredriksbjerg, og at hun døde ganske så ung. er det mulig å finne ut hvortid hun døde ?
mvh Olav hop
Søker Ellen Magdalene Gorm Hansen,født i Fåborg 1902 Finner henne i FT 1921 i København men efter der er det stop. noen som kan hjelpe meg?
mvh Olav hop

Mette R Francke

Hei

For å finne sogn :
Sogn.dk
http://www.fogsgaard.org/index.php/kobenhavnskegader

Du kan prøve å følge Thyra sin datter.

I 1968 ble de innført personnr ( cpr-nr) i DK.

Jeg har selv sendt mail til Borgersevice (folkeregistre) i  København for å få opplysninger om når slektninger døde.
Du kan også oppsøke ett borgerservice kontor hvis du er i DK.
Når jeg har oppsøkt ettborgerservice kontor har jeg betalt 75 kr pr søk/person.

Opplysninger som jeg legger ved er :
Navn
Fødselsdata
Siste kjente adresse.
Eventuell navn på ektefelle.

Jeg opplyser også hvorfor jeg søker opplysninger , hvordan jeg er i slekt med personen jeg søker.

Sider du kan søke på
aneguf.dk
navne.dk (nyere opplysninger)
afdøde.dk (nyere opplysninger)

mvh
Mette
Mette R Francke

Olav Hop

Søker Ellen Magdalene Gorm Hansen,født i Fåborg 1902 Finner henne i FT 1921 i København men efter der er det stop. noen som kan hjelpe meg?
mvh Olav hop

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Olav Hop

Søker Ellen Magdalene Gorm Hansen,født i Fåborg 1902 Finner henne i FT 1921 i København men efter der er det stop. noen som kan hjelpe meg?
mvh Olav hop