Benthe (Marie) Jørgensdatter født 1807/1808 KBH - Ruds Vedby

Startet af Sanne Borgstrøm Andersen, 23 Okt 2016 - 21:05

Forrige emne - Næste emne

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej

Jeg er kørt fast og kan ikke finde hende her. Benthe Jørgensdatter skulle være født omkring 1807 og jeg finder hende i ... se nedefor - hun står til at være født i KBH men ikke hvor og hendes forældre er ikke nævnt ved vielsen. Kan ikke finde hende i tilgangslisten og kan ikke finde hendes første søn Hans Christensen født i Ruds Vedby og hun bliver også gift efter han er født.

Har ledt i politietsregistreblade uden held.--- er der nogen der har en ide..?

vielse i Ruds Vedby kirkebog 1841 opslag 164
Christen Jensen 29 år vaccineret alledstan?? er forbleven tjenende for tiden på Kallerup
benthe jørgensdatter 35 år vacc. 1808 af doct. Hundrup opholder sig hos Jens Pedersen i Wedbye
viet 12. mai 1841
forlover gmd. Knud Jensen og hmd. Jens Pedersen  i Wedbye

Holbæk, Løve, Sæby, Søebye Bye, et Huus, 55, FT-1845, C2151
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested: Christen Jensen 35 Gift Dagleier Wedbye S. Holbeks A. Bente Jørgensdatter 38 Gift hans Kone Kjøbenhavn Hans Christensen 7 Ugift deres Børn Her i Sognet Jens Peter Christensen 5 Ugift deres Børn Wedbye S. Holbeks A. Johanne Kirstine Christensdatter 1 Ugift deres Børn Her i Sognet

Holbæk, Løve, Sæby, Sæby By, 1 hus, 41, FT-1850, C8468
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested: Christen Jensen 39 Gift indsidder, arbejdsmand Ruds Vedby Benthe Jørgensdatter 42 Gift Hans Hustru Her i Sognet Hans Christensen 11 Ugift Deres barn Her i Sognet Jens Christensen 8 Ugift Deres barn Ruds Vedby Johanne Christensdatter 4 Ugift Deres barn Her i Sognet Niels Andersen 40 Gift indsidder, tømmermand Her i Sognet Dorthe Sørensdatter 36 Gift Hans Hustru Her i Sognet Hansine Nielsdatter 11 Ugift Deres barn Her i Sognet Hans Nielsen 9 Ugift Deres barn Hallenslev, Holbæk Amt

mvh
Sanne



Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Gitte

mange tak for dine oplysninger og links.... det kunne godt se ud som om hun bliver sat i pleje..jeg kan ikke huske om man kan finde moderen ud fra nummeret... mener jeg har fundet en den vej før, men det er ikke sikkert...  er det noget med AJ journalerne..?

mvh
Sanne

Gitte Johansen

De eksisterer ikke på det tidspunkt. Måske er hun også bare lagt i "kassen".

Hun står som forladt.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Igen Gitte

Jeg havde ikke nået at se du allerede havde hjulpet mig yderligere... det passer godt med hun blev udsat på landet og ja så ender historien der bagud.. kan godt se at det bliver umuligt at finde hendes biologiske forældre desværre...

Du skal have mange tak for hjælpen.

mvh
Sanne