Ny bruger til slægtsforskning søger information

Startet af Bjarne Hagelquist, 13 Nov 2016 - 17:38

Forrige emne - Næste emne

Bjarne Hagelquist

Kære venner,
nej, jeg er ikke ny bruger, men hvis hvis jeg kunne skrue tiden tilbage og var ny bruger - hvilket slægtsprogram skulle jeg/man så vælge. Jeg tror ikke jeg er ene omkring disse tanker. Kan I sætte lidt ord på hvad der er godt og hvad der er mindre godt ved de mange forskellige slægtsprogrammer.
Jeg har en gang set en sådan udredning her i dette forum, men jeg kan ikke finde den, så den har nogle nogle år på bagen.
Jeg har svært ved at se hvad der er op og ned på dem og i særdeleshed må man jo ikke glemme at mange af disse programmer ikke er gratis - det skulle jo gerne være value for money.
Jeg har ikke behov for den store forkromede udgave - blot indtastning, vedhæftning og overblik er "tåleligt" samt en fornuftig udskrivning, er jeg tilfreds.
Der skal ikke tænkes i BK 7-baner.
På forhånd mange tak
Med venlig hilsen
Bjarne


Bjarne Hagelquist

Ja, det var det og har også lige læst den, men den forholder sig ikke til PC-web problemet og ej heller ikke til priser, hvilket jo kan være nok så interessant !
Men tak for henvisning og god søndag !
MVH/Bjarne 

Anne Marie Holck

Citat fra: Bjarne Hagelquist [4933] Dato 13 Nov 2016 - 18:27
Ja, det var det og har også lige læst den, men den forholder sig ikke til PC-web problemet og ej heller ikke til priser, hvilket jo kan være nok så interessant !
Men tak for henvisning og god søndag !
MVH/Bjarne 

Hvad mener du med PC-Web problemet?
Mange af programmerne oplyser priserne på deres hjemmesider, så et hurtigt klik på linket, vil give dig svarene. Jeg kan give dig svar vedr. Legacy - Legacy Standard er gratis og kan bruges frit. Ønskes bagvedliggende funktioner låst op, koster det 29,95 USD en gang for alle.

Bjarne Hagelquist

 Hej,
tak for svaret - det var venligt af dig  !
MVH/Bjarne