Gerda Mariane Nielsen og hendes børn, Ebba Olivia Olsen og John Bjørn Eberhardt

Startet af Anita Møller Jensen, 11 Aug 2016 - 08:57

Forrige emne - Næste emne

Anita Møller Jensen

Hej

Jeg har brug for hjælp til at finde disse her personer: Gerda Mariane Nielsen og hendes børn, Ebba Olivia Olsen og John Bjørn Eberhardt Olsen.
Mit spor stopper i 1935, jeg vil gerne finde dem derefter.

Det er hvad jeg ved om dem:
Gerda Mariane Nielsen blev født den 19/6 1885 i Biltris i Sæby sogn – døde den __ i __sogn. Gerda Mariane Nielsen blev gift med Ole Olsen den 8/7 1905 i Sæby kirke. Ole Olsen blev født den 11/3 1882 i Skt. Jørgensberg sogn – døde den __ i __ sogn. I 1915 flyttede de fra Ejby sogn ved Roskilde til Ungarngade 4, 3 sal. Ole Olsen var i transportsmedarbejder og fik fattighjælp ( 1920 – 1927) (Havnarbejder + fattighjælp 1928 – 1933) Gerda Mariane Nielsen blev skilt fra Ole Olsen før 1930. Sammen fik de 2 børn:

2A. Ebba Olivia Olsen blev født den 26/5 1908 i Ejby mark i Rye sogn – døde den __ i __ sogn.

2B. John Bjørn Eberhardt Olsen blev født den 30/3 1921 i Ungarnsgade 4, 3 sal i Nathanael sogn. I 1935 boede han på Bremersgade 49 stuen.

Med venlig hilsen

Anita Møller Jensen

Anita Møller Jensen

Hej

Er der virkelig ikke nogen, af jer supersøger i København. Der lige har en god ide til at komme videre. eller som er medlem af en avis, hvor man kan slå dødsannoncer op?

Bjarne Nielsen

Hej Anita

I henhold til oplysninger i Statstidende:

John Bjørn Eberhard Olsen

Død 7. juni  1998    Stursbølgård    6560 Sommersted

MVH
Bjarne N.

Mette R Francke

Hei

Fra myheritage
Ebba Olivia Hansen
Kjønn:   Kvinne
Født:   26 mai 1908
Bosted:   5 nov 1930
  Nyrnberggade 54, Københavns, Denmark
Alder:   22
Ektskapsstatus:   Gift
Ekteskap:   1929
Mann:   Holger Laurits Hansen

Mette
Mette R Francke

Anita Møller Jensen

Hej Bjørn

Ham havde jeg aldrig fundet, uden din hjælp ;) og slet ikke i Jylland, det lå ellers ikke i kortene :)

Hej Mette

Mærkeligt, da jeg selv er bruger af Myheritage at den ikke var kommet frem. Men jeg er desværre ikke kommet videre derfra.

Anita

Inger Toudal


Hej Anita

Skal det forstås sådan, at du ikke kender siden http://www.aneguf.dk/ - Indeks til dødsboer i Statstidende

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal

Anita Møller Jensen

Hej Inger

Nej, den kender jeg ikke. Men den er jo fantastisk og jeg er sikker på at den kan hjælpe mig i alle de løse ender, jeg har i mit slægtstræ.

Jeg har før støttet på en der slog op i en avis, som man skulle være medlem af.

Tusinde tak for denne side :D :D :D

Anita