Hvornår blev Angelo Brix Petersen Gift.

Startet af Marianne Martensen, 03 Jun 2016 - 17:57

Forrige emne - Næste emne

Marianne Martensen

Hej. Hvor blev Angelo Brix Petersen gift han er født  d. 0706-1912 i Fuglse Sogn. Har dato for giftemål d. 14-11-1936* eller 14-09-1936 . Ved han har boet i Slagelse og derefter flytter ved ikke hvorhen. Ved at de igen flytter til Slagelse i 1942 fra  Ølby Lyng, Højelse Sogn i Køge Kommune. Han var gift med Gurri Birgitte Petersen født Jensen hun er født 1917 i Glumsø . i ægteskabet ses 3 børn.

Venlig Hilsen Marianne.

Birte Wienecke

Har du børnenes fødsel?, nogen gange kan man jo være heldig at vielsesdagen og sted står der.
mvh Birte

Klaus Guldager

Mediastream (aviser mm) gav en del på Angelo Brix Petersen


http://www2.statsbiblioteket.dk/mediestream/search/angelo%20Brix%20Petersen

Denne ser jo relevant ud:

Næstved Tidende (1919-2005)
Avis
17. november 1936
Udeladt pga. ophavsret Side 4

Det er tre dage efter den formodede bryllupsdag.

Man (jeg) kan ikke gå ind og se hvad der står i avisen.

Er der nogen der har adgang til avisen? Kan man købe den?

Nå, men Angelo er no nok blevet gift i eller nær Næstved.

Et HURTIGT kig i kirkebøgerne gav ikke noget. Men prøv igen.
Ellers må det være i nærheden.

mvh
Klaus


Marianne Martensen

#3
Ved Intet om børnene men kan sætte de oplysninger ind som jeg har. Klaus hvordan logger jeg ind for at se avisen.

d. 01-11-1932 bliver udført til eget kort på adressen Skovvej 20 i Skælskør Kommune d. 13-02-1935 fraflytter Skælskør Kommune til Løvegade 34 i Slagelse Kommune d. 30-09-1935 fraflytter Slagelse Kommune til Skovvej 20 i Skælskør Kommune d. 21-11-1935 fraflytter Skælskør Kommune til Beboelsesvogn Marievej i Slagelse Kommune d. 14-11-1936* eller 14-09-1936* bliver gift (hvor ses ikke) med Angelo Brix Petersen, født d. 0706-1912 i Fuglse Sogn. I ægteskabet ses 3 børn. I forbindelse med giftermålet fraflytter hun Beboelsesvogn Marievej i Slagelse Kommune, men hvortil ses ikke. Næste gang hun ses er på mandens kort i Slagelse Kommune. Det oplyses at familien tilflytter Slagelse Kommune i 1942 fra Ølby Lyng, Højelse Sogn i Køge Kommune**. Første bopæl oplyses at være fra d. 15-06-1945 på Valbyvej 63 i Slagelse Kommune 
D. 25-09-1950 dør hun på sygehuset i Sct. Mikkels Bysogn, Slagelse Kommune

Marianne Martensen

Ser ikke ud som om at man kan logge ind som privatperson.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

De er borgerlig ægteforenede i Slagelse 14. november 1936.

Sender dig lige noget i "mine beskeder"
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Nu er alle 3 børn fundet. Har sendt det i "mine beskeder".
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com