dåbsattester Balle/Gødvad sogn

Startet af Jesper .Balle, 02 Mar 2016 - 13:44

Forrige emne - Næste emne

Jesper .Balle

Mig bekendt brændte kriekbøgerne i Balle sogn omkring 1790 men alligevel har jeg via forskellige links fåe toplysninge om følgende aner:

Maren Sørensdatter
F. 1773 Balle sogn
D. 23.08.1819 Balle sogn

Anne Sørensdatter
F. 1778 Balle sogn
D. 29.05.1836 Balle sogn

men jeg har til trods for de oplyste fødselsdatoer ikke være ti stand til at finde dåbsattetserne i kirkebogen jf, vedlagte link

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?epid=17121592#159989,26896469

Hvis der skulle være nogen ude i # Spacerummet " , der skulle være i stand til at finde Dem i kirkebogen, hører jeg meget gerne herom.


Jesper .Balle

Er noget overrakset. Ja jeg har fra ft 1787  og bekendt med at der er 3 Maren Sørnnsdatter omkring denne periode, men ingen tvivl om, at det så må være den for 1774 jfr. den slægslinie jeg har lavet.
jeg vedlægger som link.

Hvis du er enig i min vurdering, vil jeg selvfølgelig sætte pris på hvis du kan oversætte. Hun skulle gerne være barn af Søren Jensen Bechmand og Ane Rasmusdatter


[vedhæfting slettet af admin]

Lau Michelsen

Det ser desværre ikke ud til, at nogen Maren i den periode er barn af Søren Jensen...

Mvh
Lau
Mvh
Lau

Ole Munk

Bemærk, at Gødvad-Balle kirkebog først indeholder fødsler/dåb fra Balle sogn fra 1790. Gødvad sogn indeholder døbte fra 1742 (tror jeg), men indtil 1790 er de en afskrift fra ???.

vh Ole

Jesper .Balle