Vedr. Legacy 7,4.

Startet af Christian Buhelt, 06 Feb 2016 - 16:05

Forrige emne - Næste emne

Christian Buhelt

Hej Forum
Jeg bruger pt. Legacy 7,4 Gratis versionen, downloadet fra nettet.

Programmet har jeg på mit C-Drew

Jeg har kopieret det over på en extern drew, Seagate. Så når jeg arbejder med programet åbner jeg det på den eksterne drew, og gemmer også der. Samtidig med blever dataerne også gemt på Computeren.

Når jeg vil åbne Legacy 7,4 på en anden Coputer, kan den ikke åbne, selv om, at jeg kan se at alle filer m.m. er der ?

Spørgsmål:

For at åbne Legacy på en anden Computer, skal jeg så først Downloade Legacy programmet på den anden Computer ? og når jeg har gjort det, dukker så alle gemte data op af sig selv på den anden computer ??

Hilsen Chr.

Claus Nissen

Hej Christian

Legacy programmet SKAL være installeret på den computer du vil køre på.

Du kan ikke kopiere programmer til externe drev ( det skal være installeret på PC'en ofte på C drevet.)
ellers vil det ikke virke.

Når du har installeret programmet fra Legacys hjemmeside på den nye PC kan du ved at "pege" på dine data på det externe drev benytte programmet fra den nye PC med dine eksisterende data.

Du skal så bare være opmærksom på at ved opdatering af Legacy skal programmet altid opdateres på begge maskiner samtidig, ellers kan du komme i problemer med dine data.

mvh

Claus 

Anne Marie Holck

Citat fra: Christian Buhelt [994] Dato 06 Feb 2016 - 16:05
Hej Forum
Jeg bruger pt. Legacy 7,4 Gratis versionen, downloadet fra nettet.

Programmet har jeg på mit C-Drew

Jeg har kopieret det over på en extern drew, Seagate. Så når jeg arbejder med programet åbner jeg det på den eksterne drew, og gemmer også der. Samtidig med blever dataerne også gemt på Computeren.

Når jeg vil åbne Legacy 7,4 på en anden Coputer, kan den ikke åbne, selv om, at jeg kan se at alle filer m.m. er der ?

Spørgsmål:

For at åbne Legacy på en anden Computer, skal jeg så først Downloade Legacy programmet på den anden Computer ? og når jeg har gjort det, dukker så alle gemte data op af sig selv på den anden computer ??

Hilsen Chr.


Claus Nissen har svaret på dit spørgsmål, men jeg vil da ikke undlade at gøre opmærksom på, at Legacy 7.4 er 'tudsegammelt', må jeg foreslå dig at opdatere til Legacy 8. Det gør du her http://www.legacydansk.com/?page=downloadLegacy og standardudgaven er naturligvis stadig gratis :)

Læs også her http://legacydansk.com/forum/viewtopic.php?t=2659

Christian Buhelt

Hej Claus
Mange tak for dit svar, jeg har først læst det lige nu.
Hilsen Chr.