frederiksborg annisse søger hendrik larsen død 1802-1819

Startet af carl simonsen, 25 Okt 2015 - 14:46

Forrige emne - Næste emne

carl simonsen

Hjælp til at finde Hendrik Larsens død i Frederiksborg Annisse.

Hendrik Larsen er gift med Zidse Larsdatter d 21 april 1783 i Frederiksborg Ramløse kb 77.(DIS)

Jeg ved at Zidse er død d 17 februar 1819 i Frederiksborg Annisse kb 247 nr 2 (DIS) og her står Zidse som enke efter Hendrik Larsen,men jeg kan simpelthen ikke finde ham.

Har søgt i FS uden held og.

Jeg har dem i FT 1801 Holbo Annisse Huseby 95

Håber der er nogen som kan løse mysteriet.

vh

CS

Morten Ingemann

Hej Carl

Er det ikke ham der bliver begravet 19 Maj 1809.

Enesteministerialbog 1774-1815 - opslag 115

Mvh
Morten Ingemann

carl simonsen

Hej Morten

Tak fordi du har prøvet og finde Hendriks død.
Men i Frederiksborg 1774-1815 opslag 115 1808/9 står der rigtig nok en Hendrik Larsen fra Huseby,men denne Hendrik er 59 år og dermed fra 1750, min Hendrik er fra 1756

mvh

CS

ps. i FT 1801 Frederiksborg Annisse opslag 15 95 familie står Hendrik som 45 årig

Morten Ingemann


Hej igen.

Ja det lagde jeg godt mærke til - men i FT1801 er der i fald ingen andre Hendrik Larsen i Huseby.

Jeg tror ikke du skal forvente nøjagtige aldersangivelser - men jeg ville prøve at finde et skifte efter den Hendrik Larsen der er død i 1809 - så kan du i hvert fald få bekræftet om det er den rigtige eller forkerte.. ;-)

Mvh
Morten Ingemann

carl simonsen

Hej Morten tak for din interesse,hvor skal jeg kigge efter et skifte for ham ?? kan jo også selv prøve,man skal jo lære hele tiden

vh

CS


carl simonsen

Hej Mette tak for info,men den side du refererer til har jeg været inde og kigge på,har prøvet de forskellige, men uden resultat,så du kunne måske mere præcis fortælle, hvilken en af mulighederne jeg kan bruge,for og "ramme " Annisse" måske har der slet ikke været noget skifte,det var jo ikke formuende folk.

VH

CS