Ronald Vagner Larsen f. 23. april 1930 og hans bror Leo Vagner Larsen f. 1926

Startet af Lilian Rosemound-Falkenskjern, 15 Okt 2015 - 18:18

Forrige emne - Næste emne

Lilian Rosemound-Falkenskjern

Kære alle. Jeg har virkelig brug for hjælp. Efter min far døde i 1974 har jeg mistet kontakten til hans side af familien  så har søgt i årevis. Nu har jeg fundet ud af jeg muligvis har to farbrødre, og de er muligvis stadig i live. Den ene er min fars bror Ronald Vagner Larsen f. 23. april 1930, Rold-Vebbestrup i Alborg. Jeg har (vist nok) lokaliseret ham til at bo i Randers både 1987 og 1990 hvor han bor: Sjællandsgade 48 2.th. 8900 Randers. Har fundet referencer til ham som arbejdsleder på Randers Rebslaaeri i Randers i både 1987 og 1990. Det vides ikke om han er/var gift eller om der er børn. Det skal siges jeg fra min barndom husker vi har været på familiebesøg i Randers så det passer helt fint.
Min anden farbror er Leo Vagner Larsen f. 12. august 1926 og i Rold-Vebbestrup, Ålborg. Jeg ved heller ikke her om han har været gift og har haft børn.

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kommer videre, vil jeg blive super overlykkelig.

På forhånd tak. Mvh, Lilian

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lilian Rosemound-Falkenskjern

#2
Hej Gitte. Tusind tak for hjælpen. Må jeg spørge hvor du fandt oplysningen henne? Også, ved du hvor man kan finde ud af om han har haft børn?

Jeg kan ikke finde noget på det link du gav mig.

Med venlig hilsen, Lilian

Gitte Johansen

Prøv at trykke på det link jeg har sendt dig og skriv Ronald.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lilian Rosemound-Falkenskjern

Søger via linket men det siger der ikker er nogen resultater.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lilian Rosemound-Falkenskjern

Tak for din hjælp. Jeg for stadig intet frem når jeg søger i søgefeltet... forstår det ikke. Men tusind tak for hjælpen Gitte.

Med venlig hilsen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lilian Rosemound-Falkenskjern

#8
Jo, skriver kun Ronald....i søgefeltet i øverste højre hjørne? Ved du hvilken kirkegård det er han ligger på?

Gitte Johansen

#9
Nej, ikke der.

Under Søg gravsted, så kommer der 7 frem

Og det er Nordre Kirkegård i Randers
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lilian Rosemound-Falkenskjern

Ahhhhhh så forklare det jo en del. Der kommer ikke 7 felter frem, men det er jo nok min computer :-). Tusind tak for hjælpen, igen, Gitte.

Mvh. Lilian

Gitte Johansen

Når jeg engang kan gå igen uden at få djævelsk ondt, måske iskias i hofterne, siger min læge (får at vide hvad det er en af dagene), skal jeg alligevel til Randers Østre Kirkegaard, og så kan jeg da tage et smut forbi Nordre og fotografere stenen, hvis du gerne vil have det.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lilian Rosemound-Falkenskjern

Hej igen søde Gitte. Brugte min mobil så kom felterne frem. :-).
Hvor er det da noget skidt med din ryg... desværre skal det jo nok gåes væk...:-( ellers er akupunktur altså super hvis det er din iskias nerve...taler af erfaring.
Altså hvor villle det bare være SUPER hvis du gider gå ned på kirkegården og tage et billed af stenen, kan jo måske bruge det til at se om der er noget familie tilbage... Jeg fand forøvrigt en anden af mine onkler, Vergil Kristian Larsen på samme kirkegård. Der står hverken dåbs eller dødsdato, kun gravsted nummer.

TUSIND tak for hjælpen, håber du snart får det bedre.

Mvh. Lilian

Gitte Johansen

Jeg prøver at finde begge gravsteder.

Og ja, måske har du ret i, at det skal gåes væk.

Jeg har et professionelt løbebånd, som jeg går på 3 x 10 minutter hver dag, men bare jeg sætter det op ad bakke, går det galt.

Men lad os nu se, hvad røntgenbilledet viser.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lilian Rosemound-Falkenskjern

Super, Gitte  :). Tusind tak for hjælpen igen. Det er noget djævelskab når ryggen gør knuder... skal nok krydse fingre for dig.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com